۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۳۹۹۶۷
در چهارمحال و بختیاری:

اجرای طرح مصون سازی کودکان از اعتیاد

مدیر کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری: طرح جدید مصون سازی کودکان از اعتیاد در مهدکودک های ما شروع شده است.
اجرای طرح مصون سازی کودکان از اعتیاد
محمد میرزایی مدیر کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛  اظهار کرد: اعتیاد یک معضل روانی- اجتماعی است که باید روی این بعد از اعتیاد کار کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید مردم را نسبت به موضوع اعتیاد حساس کنیم تصریح کرد: یک ماه در این زمینه طرح اشتغال محور را داریم.

میرزایی ادامه داد: NGO ها از خود مردم و عواملی که ایجاد کننده اعتیاد هستند برای پیشگیری از اعتیاد در این استان تشکیل می شود.

وی با اشاره به اینکه طرح جدید ما مصون سازی کودکان از اعتیاد است بیان داشت: اعتقاد ما بر این است که شخصیت سازی کودکان از ۶ سال است و باید این طرح در مهدکودک های ما اجرا شود.

مرزایی با بیان اینکه در مهدکودک ها باید مهارت نه گفتن را به کودکان آموزش دهند بیان داشت: طرح مصون سازی کودکان ۸۰ مهدکودک را تحت پوشش قرار داده است.

وی یادآور شد: طرح مصون سازی کودکان را با افزایش اعتبار در این استان گسترش خواهیم داد.

میرزایی به طرح خانه و مدرسه نیز اشاره کرد و گفت: اجرای طرح خانه و مدرسه یکی از طرح های است که در دستور کار ما قرار گرفته است اما به دلیل هزینه های سنگین آن با آموزش و پرورش جهت اجرای این طرح تفاهم نامه ای بسته ایم.

وی ادامه داد: در طرح خانه و مدرسه هم خانواده و هم کودکان راه های پیشگیری از اعتیاد را آموزش می بینند که امیدواریم با اجرای این طرح ها بتوانیم در جلوگیری از اعتیاد نسل جدید تاثیر گذار باشیم.

میرزایی با بیان اینکه طرح خانه و مدرسه به صورت پایلد در ۱۱ استان در حال انجام است اذعان داشت: در این طرح اقدامات ویژه پیشگیرانه و درمان را انجام می دهیم و به شکل ویژه در گروه های خاص سامان دهی می شود.

انتهای پیام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۸:۵۶

27 Dec 2019