۰
plusresetminus
شب گذشته ٥ نفر از اغتشاش گر سازمان یافته که از تهران به کرمان با پوشش تفریحی و تورسیت سفر کرده بودند با صحنه سازی در یکی از کوچه های کرمان اقدام به داد و فریاد و طلب کمک از اطرافیان کردند.
دستگیری چند اغتشاش گر با پوشش توریست در کرمان/ماجرای فیلمی که هنوز شبکه های بیگانه پخش نکردند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شب گذشته ٥ نفر از اغتشاش گر سازمان یافته که از تهران به کرمان با پوشش تفریحی و تورسیت سفر کرده بودند با صحنه سازی در یکی از کوچه های کرمان اقدام به داد و فریاد و طلب کمک از اطرافیان کردند.

بعد از اینکه چند نفر برای کمک به این افراد در محل مورد نظر حاضر شدند، این عده افرادی را که قصد کمک به آن ها را داشتند، با اتومبیل زیر گرفتند.

این افراد همزمان با این اقدام غیر انسانی خود از صحنه مورد نظر فیلم برداری کردند.

مردم حاضر در صحنه با مشاهده این موضوع و مشکوک شدن به این افراد به مقابله با آن ها پرداخته و این ٥ نفر را تحویل نیروهای انتظامی دادند.

بازداشت شدگان در اعترافات اولیه خود هدفشان از این اقدام را صحنه سازی و ارسال فیلم این ماجرا تحت عنوان "مقابله اغتشاشگران با نیروهای امنیتی" برای شبکه های ماهواره ای اعلام کردند.

با توجه به نقشه های دشمن برای بر هم زدن نظم عمومی مردم باید نسبت به تقاضاهای کمک این چنینی هوشیاری بیشتر داشته باشند و در صورت مشاهده این قبیل صحنه ها مراتب را دستگاه های مسئول اطلاع دهند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۹:۱۲

27 Dec 2019