کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر کل فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با جهانبین نیوز:

همراهی کی‌روش با تیم ملی تا پایان جام ملت‌های آسیا/فدراسیون فوتبال در ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان تابع قانون است

11 مرداد 1397 ساعت 15:39

دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: همانگونه که مهدی تاج اعلام کرده است، فدراسیون فوتبال در بحث ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان مانند همه بخش‌ها، تابع قانون است.


محمدرضا ساکت دبیر کل فدراسیون فوتبال امروز در سفر به شهرکرد در گفت وگو با خبرنگار جهانبین نیوز درخصوص ادامه همکاری با سرمربی تیم ملی فوتبال اظهار کرد: در این زمینه مهدی تاج به صورت مرتبط با کی روش در ارتباط است و مذاکرات به خوبی انجام شده است.

وی بیان کرد: مهمترین بحث در خصوص آماده سازی تیم ملی ایران برای حضور پررنگ در جام ملت های آسیا است.

دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون، وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و دولت به دنبال ایجاد شرایطی است که تیم ملی در این رقابت ها به بهترین شکل حضور یابد.

ساکت، در پاسخ به این سوال که با توجه به مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی مبنی بر منع به کارگیری بازنشستگان، آیا مهدی تاج، علی کفاشیان و حیدر بهاروند از فدراسیون فوتبال کناره‌گیری می کنند گفت: همانگونه که مهدی تاج اعلام کرده است، فدراسیون فوتبال در این زمینه مانند همه بخش ها، تابع قانون است.

به گزارش جهانبین نیوز، دبیرکل فدراسیون فوتبال در سفر به شهرکرد با روسای هیئت های فوتبال شهرستان های چهارمحال و بختیاری دیدار و کلینیک تخصصی پزشکی هیات فوتبال را افتتاح نمود.

انتهای پیام/1027ج


کد مطلب: 39954

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39954/همراهی-کی-روش-تیم-ملی-پایان-جام-ملت-های-آسیا-فدراسیون-فوتبال-ممنوعیت-به-کارگیری-بازنشستگان-تابع-قانون

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir