۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵
کد مطلب : ۳۹۹۴۱
نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر خبر داد:

کاهش یک میلیون تومانی قیمت سکه در کشور/ قیمت جهانی سکه و طلا تغییری نکرده است

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: قیمت جهانی سکه و طلا تغییراتی نداشته است و باید صبر کنیم ببینیم که فردا چهارشنبه قیمت رسمی جهانی سکه و طلا چه میزانی اعلام می شود.
کاهش یک میلیون تومانی قیمت سکه در کشور/ قیمت جهانی سکه و طلا تغییری نکرده است
به گزارش جهانبین نیوز؛ محمد کشتی آرایی، نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص آخرین قیمت طلا و سکه در کشور اظهارداشت: افزایش قیمت طلا و سکه با توحه به عرضه و تقاضا در کشور تعیین می شود و دلیل اینکه در چند وقت اخیر شاهد افزایش قیمت سکه و طلا در کشور بودیم این است که تقاضا برای خرید سکه و طلا افزایش یافته است.

وی در خصوص آخرین وضعیت نرخ سکه و طلا در کشور گفت: قیمت طلا نسبت به روز گذشته حدود یک میلیون کاهش یافته است ، دلیل این امر هم کاهش تقاضا برای خرید سکه و طلا بوده است که بازار این قیمت را تعیین برای سکه و طلا تعیین کرده است .

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر در پایان گفت: قیمت جهانی سکه و طلا تغییراتی نداشته است و باید صبر کنیم ببینیم که فردا چهارشنبه قیمت رسمی جهانی سکه و طلا چه میزانی اعلام می شود.

کشتی آرای همچنین در خصوص اخلال گران بازار سکه و ارز عنوان کرد: قیمت سکه و طلا در کشور بر اساس عرضه و تقاضا تعیین می شود و اخلال گران نقشی در افزایش قیمت سکه و طلا در کشور نداشته اند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۱:۵۵

27 Dec 2019