۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۳۹۹۳۸

6ووشوکار از ایران در جاکارتا روی تاتامی خواهند رفت

سرمربی تیم ملی ووشو در شهرکرد گفت: از ایران آقایان در چهار وزن و بانوان در دو وزن در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا شرکت می‌کنند.
6ووشوکار از ایران در جاکارتا روی تاتامی خواهند رفت
حسین اوجاقی سرمربی تیم ملی ووشو در شهرکرد در گفتگو با جهانبین نیوز  اظهار کرد: تمامی بازیکنان تیم ملی ووشو شایسته مدال طلا هستند و در حال حاضر هیچ یک از بازیکنان تیم مصدوم نیستند.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته در مسابقات آسیایی وزن ۷۵ کیلوگرم هم وجود داشت، ادامه داد: مسابقات جاکارتا امسال تا وزن ۷۰ کیلوگرم برگزار می‌شود.

اجاقی گفت: تیم ملی ووشو کشور در وزن ۷۵ کیلوگرم در مسابقات آسیایی و جهانی مدال‌های زیادی از جمله در مسابقات ۲۰۱۰ گوانجگو مدال طلا، ۲۰۱۴ اینچئون مدال نقره و در مسابقات جهانی روسیه ۲۰۱۷ مدال طلا گرفته است که با وجود حذف شدن این وزن در مسابقات جاکارتا تمام تلاش خود را برای گرفتن مدال در وزن‌های دیگر خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی ووشوافزود: تمرینات تیم ملی ووشو در شهرکرد تا ششم مردادماه ادامه خواهد داشت و پس از یک اردوی ۱۲ روزه در تهزان ، تیم به مسابقات جاکارتا اعزام خواهد شد

وی گفت: اعضای تیم از آمادگی و توانایی مناسبی برخوردارند که با برگزاری تمرینات و اردوها، امید است که در این مسابقات بدرخشند.

گفتنی است، اردوی تیم ملی ووشو جمهوری اسلامی ایران از۲۷ تیرماه به مدت ۱۰ روز به منظور آمادگی برای رقابت در بازی های آسیایی جاکارتا اندونزی با حضور ۸بازیکن و دو مربی درشهرکرد برگزار شد که مسئولان ورزش استان نیز از این اردو بازدید کردند.

انتهای پیام/530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۳۸:۵۹

27 Dec 2019