۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۳۹۸۸۹
با دستور استاندار چهارمحال و بختیاری؛

ساخت و ساز اماکن ورزشی توسط دستگاه های مختلف در چهارمحال وبختیاری ساماندهی می شود

ساخت و ساز اماکن ورزشی توسط دستگاه های مختلف در چهارمحال وبختیاری ساماندهی می شود استاندار چهارمحال و بختیاری در ستاد ساماندهی امور جوانان از عدم هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در احداث اماکن ورزشی در استان گلایه و خواستار ساماندهی ساخت و ساز مجموعه های ورزشی توسط اداره کل ورزش وجوانان شد.
ساخت و ساز اماکن ورزشی توسط دستگاه های مختلف در چهارمحال وبختیاری ساماندهی می شود
به گزارش جهانبین نیوز ، اقبال عباسی روز گذشته در این ستاد با انتقاد از موازی کاری در ساخت اماکن ورزشی در بعضی نقاط استان افزود: نبود مطالعات کارشناسی و عدم وحدت فرماندهی علت اصلی عدم هماهنگی بین دستگاه های فعال در ساخت اماکن ورزشی در استان است.

استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان احداث این اماکن توسط دستگاه‌های مرتبط را رصد و گزارش کاملی از ساخت اماکن ورزشی توسط دستگاه های با هدف ساماندهی به این موضوع، ارائه دهد

وی از توزیع اعتبارات عمرانی شهرستان های استان از هفته آینده خبر داد و گفت: فرمانداران موظفند با اولویت بندی و نگاه مثبت به امر ورزش و امور جوانان در توزیع اعتبارات با وسواس و حساسیت عمل کنند.

عباسی در ادامه با اشاره به جایگاه بالای ستاد ساماندهی به عنوان مرجع تصمیم گیری در حوزه های کلان جوانان خواستار بیان دقیق مشکلات پیش رو و وضعیت موجود شد و افزود: با این تحقیقات, تمامی دستگاه‌های متولی میتوانند نسبت به برنامه ریزی در این حوزه و اولویت بندی توزیع اعتبارات اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه اعتیاد به فضای مجازی به مراتب بدتر از اعتیاد به مواد مخدر است، گفت: متاسفانه چالش های بزرگی در فضای مجازی وجود دارد که دسترسی نامحدود به حجم بالایی از مطالب نامناسب یکی از بزرگترین آسیب های موجود است.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت تشکل های مردم نهاد، خیرین و فعالین ازدواج اظهار کرد: حقیقتا فعالیت سازمان های مردم نهاد در جذب خیرین و منابع مالی با هدف حل مشکلات جامعه قابل تقدیر و بعضا فعالیت بیشتری نسبت به بعضی مسئولین دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز در ابتدای این ستاد اظهار کرد: طی سال جاری و در جلسات ستاد ساماندهی که تاکنون در سال ۹۷ برگزار شد، ۲۳ مصوبه تصویب که ۷۴ درصد از آنان اجرایی شده است.

حمید کریمی گفت: اعتبار ۱۲ میلیارد ریالی خانه جوان نیز تخصیص داده شده و به زودی عملیات احداث خانه جوان در مرکز استان اجرایی می شود.

کریمی به استفاده از سازمان های مردم نهاد در برنامه های اجرایی از جمله کارگاه های آموزشی ازدواج، جشنواره های شهرستانی و تجلیل از قهرمانان ورزشی اشاره و تایید کرد: در برنامه های پیش رو نیز با هدف تقویت و خودباوری سازمان های مردم نهاد، از جوانان برای برنامه ها استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۰:۵۴

27 Dec 2019