۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
کد مطلب : ۳۹۸۶۵

کودک چهارمحالی در جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا (ع) درخشید

عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهار محال و بختیاری شایسته تقدیر در جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا (ع) مازندران شد.
کودک چهارمحالی در جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا (ع) درخشید
به گزارش جهانبین نیوز؛ همزمان با برگزاری جشنواره‌های رضوی در کشور جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا (ع) در مازندران از برگزیدگان خود تقدیر کرد و زهرا غلامی از چهارمحال و بختیاری به‌عنوان عضو شایسته تقدیر از سوی هئت داوران این جشنواره معرفی شد.

این جشنواره که سیزدهمین دوره خود را سپری می‌کند در سه بخش استانی، ملی، بین‌المللی و بخش ویژه برگزار ‌شده و در بخش ملی آثار رسیده در حوزه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان ۸۱ هزار و ۱۶۳ نامه، در بخش بومی به زبان مازندرانی ۲۴۸ نامه در بخش بین الملل ٩١٢نامه و در بخش حدیث رضوی نیز ۳۲۹ نامه به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده، همچنین دربخش بین الملل ٩١٢ نامه از ٤١ کشور جهان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

در بخش بین الملل، از کشور پرو، خانم مالکی اماسای پرزیوس و از ترکیه بتول زهرا اکپول به صورت مشترک رتبه نخست، عایده عیسی از لبنان و سوتیاوان از اندونزی به صورت مشترک حائز رتبه دوم و محمد ابراهیم از نیجریه و بتول سایوز از ترکیه به صورت مشترک رتبه سوم این جشنواره بین‌ المللی را کسب کردند.

همچنین از آمریکا مریم سروری، از آذربایجان امیل امیش‌اف، از غنا هیدایا محمد، از پاکستان عاجز حسین و از هند زینب شایسته تقدیر اعلام شدند.

از تاجیکستان فطرت تشبوف، از تونس سلمان تومی، از بنگلادش فردوس جهان، از کنگو کالالا انگاندو اندهد، از بروندی، جمعه قاسوره، از لیبریا مایونکور ماسالی، از آذربایجان جمیل آقایف، از بلژیک فاطمه یلماز و از ونزوئلا کلاتودیا میشل رانگل روندون در این جشنواره شایسته تقدیر اعلام شد.

در بخش استانی و ویژه، راضیه اورعی، کوثر جعفرنژاد، منصور ولیپور از مازندران در رشته نامه به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند، در بخش ویژه جشنواره اسماعیل فتحی از آذربایجان غربی در رشته حدیث آسیب اجتماعی و صبیه شاکری نیا از مازندران در رشته حدیث نماز حائز رتبه برتر شدند.

در بخش کودک و نوجوان در رشته نامه، بهاره زنجانی نژاد از کرمان، مارال مقامی از گیلان و حدیث محمودی از زنجان رتبه اول تا سوم را از آن خود کردند.

در بخش کودک و نوجوان، هانیه هاشمی زاده از اردبیل، خانم مهدیه رجایی فر از مازندران، نادیا قربانی‌زاد از اردبیل، فاطمه قربانی از زنجان، زینب حسینی از گیلان، زهرا غلامی از چهار محال و بختیاری، آرش سپهری از تهران و معین فلاح از یزد در رشته نامه از سوی هیئت داوران شایسته تقدیر معرفی و در بخش بزرگسالان فاطمه تقی‌زاده از قم، مریم فرخی از خوزستان و علی سلیمانی از تهران حائز رتبه اول تا سوم شدند.

در رشته نامه در بخش بزرگسالان، زهرا حسینی از همدان، جمیله معظمی از کردستان، آزاده امینی از اصفهان، علی شریعتی از البرز، عابدین زارع از فارس ، پروانه حلال خور از مازندران، لاله نجفی از مازندران و فریبا قاسمی از مازندران از سوی هیئت داوران این دوره از جشنواره امام رضا (ع) شایسته تقدیر اعلام شدند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۸:۳۶

27 Dec 2019