۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶
کد مطلب : ۳۹۸۶۳
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری:

روند حمل و نقل بار در چهارمحال و بختیاری، عادی و مطلوب است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری روند حمل و نقل بار در استان را عادی و شرایط حاکم در این حوزه را مطلوب توصیف کرد.
روند حمل و نقل بار در چهارمحال و بختیاری، عادی و مطلوب است
احمد جمشیدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۰ سرکشی میدانی از پایانه‌های بار، مراکز پرترافیک بارگیری و سالن‌های اعلام بار این استان داشتیم اظهار کرد: به لطف پروردگار و همت رانندگان تلاش‌گر و غیور استان هیچ باری بر روی زمین نمانده و روال عادی و شرایط مطلوبی را در حوزه حمل و نقل بار استان شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه از نیمه شب گذشته ۲۹۹ مورد تردد ناوگان عمومی بار در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسیده افزود: از این تعداد تردد، ۲۰۷ مورد دارای بار بوده که این امر نشان‌دهنده شرایط مطلوب حاکم بر این حوزه در استان چهارمحال و بختیاری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اطلاعات ثبتی از ۴۲.۳ درصد افزایش ورودی ناوگان سنگین به استان و ۳۶.۶ درصد خروجی این ناوگان از آن از نیمه شب گذشته تا کنون حکایت دارد.

وی در پایان افزود: به برکت ایام دهه مبارک کرامت و بصیرت عمیق رانندگان استان شاهد شکل‌گیری حماسه دیگر هستیم که این موضوع رضایتمندی بیش از پیش صاحبان بار خصوصا مردم بعنوان ولی نعمتان ما، از تلاش شركت‌های باربری و بویژه تعهد قلبی و فعالیت بدون ادعای رانندگان و فعالان در بخش حوزه حمل و نقل بار استان و طبع آن خدمتگزاری خادمین مردم دراداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان را ان شاالله بدنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۶:۱۵

27 Dec 2019