۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۳۹۸۶۰
با حضور مسئولان کشوري و استاني؛

1000 مدال آور ورزشي چهارمحال و بختياري تجليل شد

پس از سه سال وقفه، مراسم تجليل از 1000 مدال آور برون مرزي سال هاي 94، 95 و 96 و قهرمانان ملي شهرستان شهرکرد با حضور استاندار چهارمحال و بختياري، مشاور معاون توسعه منابع وزارت ورزش و جوانان, نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و مديران استاني در فرهنگسراي شهرکرد برگزار شد.
1000 مدال آور ورزشي چهارمحال و بختياري تجليل شد
به گزارش جهانبین نیوز، حميد کريمي، مديرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در ابتداي مراسم تجلیل  از ۱۰۰۰ مدال آور ورزشي چهارمحال و بختياري اظهار کرد: امروز ورزش زبان مشترک، يکي از معيارهاي توسعه يافتگي جوامع و دروازه گفتگوي بين ملت ها و جنگ واقعي بر سر کسب مدال هاي المپيک و قهرماني در عرصه هاي ورزش است.

کريمي ايجاد نشاط عمومي در سراسر کشور پس از برد تيم ملي را از ارزش هاي ورزش دانست و افزود: مقام معظم رهبري در جام جهاني اخير دو بار پيام تشکر ارسال و در ديدار با اعضاي هيات دولت نيز بر لزوم سخت‌کوشي تيم اقتصادي همانند تيم فوتبال تاکيد کردند که اين از نقاط قوت ورزش است.

وي با اشاره به اينکه هدف عمده از اين تجليل بها دادن به ورزشکاران و تلاشگران در عرصه ورزش است، تصريح کرد: تجليل از قهرمانان ورزشي نبايد حتي در شرايط فقر اقتصادي تعطيل شود و اميد است چنين مراسمي هر ساله باشکوه تر از سال قبل برگزار شود.

به گفته کريمي، ۱۸ ورزشکار از استان در اردوهاي تيم ملي شانس حضور در بازي هاي آسيايي را دارند که تاکنون شش نفر موفق به کسب سهميه شده‌اند و پيش بيني مي‌شود تعداد ورزشکاران استان در اين دوره از بازي‌ها به ۱۲نفر برسد.

کريمي، تکريم مربيان و تلاش براي رسيدن به قله هاي افتخار در ورزش را بسيار مهم دانست و ادامه داد: براي ماندگار شدن در جامعه بايد به سمت سجاياي اخلاقي و پهلواني حرکت کنيد.

مديرکل ورزش و جوانان استان تکميل مجتمع خوابگاهي ورزشکاران استان در شهرکرد را مهمترين خواسته جامعه ورزش دانست و افزود: تکميل اين پروژه که بيش از ۱۴ سال از شروع آن ميگذرد بزرگترين نياز ورزش است که نقش بالايي در توسعه ورزش استان دارد

در ادامه اين مراسم و با حضور مشاور معاون وزير ورزش و جوانان، استاندار، نمايندگان مجلس و مسئولان استاني از ۹۶ مدال‌آور برون مرزي و يک هزار قهرمان ورزشي مرکز استان تجليل شد که ۳۰۰ نفر از آنها داراي مدال طلا، ۲۳۲ مدال نقره، ۲۷۴ مدال آور برنز، ۱۶ نفر از اعضاي ثابت تيم ملي و ۲ ورزشکار مسابقات پارا آسيايي هستند.

در اين برنامه علاوه بر تجليل از قهرمانان از دو خانواده شهيد، دو بانوي حجاب و عفاف، سه اسپانسرتيم هاي ورزشي و دو فعال مبارزه با مواد مخدر نيز تجليل شد.

گفتني است مراسم تجليل از قهرمانان در ساير شهرستان‌هاي استان نيز برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۴۶:۱۳

27 Dec 2019