کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ايجاد اشتغال اولويت کاري سپاه پاسداران

27 تير 1397 ساعت 12:14

مشاور فرمانده کل و دبير قرارگاه محروميت زدايي سپاه گفت: ايجاد اشتغال براي سپاه پاسداران از اهميت ويژه اي برخوردار است و بعد از اين موضوع عقب افتادگي ها در بحث پروژه هاي آب در دستور کار ما قرار مي گيرد.


سيد ضياء الدين حزني مشاور فرمانده کل و دبير قرارگاه محروميت زدايي سپاه در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: ماموريت هاي اصلي سپاه بحث امنيت و دفاع از نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است

وي با اشاره به اينکه سپاه در مقابل ماموريت اصلي خودش اقدامات ديگري را انجام مي دهد تصريح کرد: سپاه بحث هاي محروميت زدايي ، مردم داري ، مردم ياري و مردم دوستي را در برنامه خودش دارد.

وي با اذعان بر اينکه در سراسر کشور ماموريت محروميت زدايي، مردم داري، مردم ياري و مردم دوستي انجام مي شود بيان داشت: اين ماموريت ها اولويت بندي شده و اول در مناطق مرزي ، حساس و صعب العبور و محروم کشور اين کار انجام مي شود.

حزني ادامه داد: در شمال غرب کشور، استان هاي آذربايجان غربي ، کردستان ، کرمانشاه ، ايلام و در جنوب شرق کشور، استان هاي سيستان و بلوچستان , خراسان جنوبي و شمالي ، جنوب کرمان و در کل در جهاي مرزي ، محروم و حساس اين کار انجام مي شود.

وي با اذعان بر اينکه پروژه ها در ۳۵ عرصه انجام مي شود بيان داشت: بحث خانه هاي بهداشت، خانه هاي عالم ، خانه مستضعفين، خانه معلولين، خانه هاي فرهنگي و مجتمع هاي فرهنگي ، راه ، آب اشتغال از برنامه هايي است که در دستور کار ما قرار گرفته است.

حزني با بيان اينکه بحث اشتغال براي ما بسيار مهم است بيان داشت: بعداز بحث اشتغال موضوع دومي که از اهميت ويژه اي برخوردار است بحث آب بوده است .

وي با اذعان بر اينکه در بحث آب کلا عقب ماندگي ها را بايد به نوعي بتوانيم جبران کنيم بيان داشت: قناتي که از بين رفته ، احياء چاه ها ، لايه روبي قنات ها و بعضي از جاها، بعد رودخانه ها، زهکشي و آب رساني از نقاطي بود که توسط قرارگاه محروميت زدايي سپاه، قرارگاه سازندگي خاتم انبياء و نيروهاي سپاه در حال انجام است .

ساخت ۸۰۰ خانه مددجويي با مشارکت کميته امداد در چهارمحال و بختياري

مشاور فرمانده کل و دبير قرارگاه محروميت زدايي سپاه با بيان اينکه در استان چهارمحال و بختياري اقدامات خيلي خوبي در حال انجام است بيان داشت: قرار شد ۸۰۰ خانه مددجويي با مشارکت کميته امداد در جاهاي محروم ساخته شود .

وي با تاکيد بر اينکه بايد در بحث محروميت زدايي بايد بتوان از توان سپاه و از توان ديگر مردم نيز استفاده کرد اذعان داشت: در بحث ساخت ۸۰۰ خانه مدد جويي از توان کميته امداد استفاده کرده و بنا شد در کوتاه ترين زمان ممکن اين پروژه به اتمام برسد چراکه واحد ها ۵۰ متري هستند.

حزني ادامه داد: ما هم قول داديم به محض اينکه اين پروژه به اتمام رسد ۸۰۰ مسکن ديگر هم به آن اضافه شود.

وي در پايان خاطر نشان کرد: لازم است مسئوليني که در اين استان هستند به مردم کمک کنند و مردم را به عنوان بزرگتر خودشون تلقي کنند به نظرات مردم هم توجه کنند تا هر چه سريعتر بتوان مشکلات محروميت زدايي استان را حل کرد.

انتهاي پيام/۵۳۰ب


کد مطلب: 39815

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39815/ايجاد-اشتغال-اولويت-کاري-سپاه-پاسداران

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir