کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری تأکید کرد

لزوم اشراف بر نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی

19 تير 1397 ساعت 13:14

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: تلاش برای ناکارآمد معرفی کردن دین در اداره جامعه از نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری دوره آموزشی توانمند سازی فعالان فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری با عنوان طرح نفحات دردانشگاه شهرکرد آغاز شد.

سرهنگ مهران مرادی جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در آئین افتتاحیه این دوره آموزشی، اظهار کرد: این جلسه که برای توانمندسازی بسیجیان است و مانند دوران دفاع مقدس که قبل از عملیات کم و کیف کار را تشریح می‌کردند به همان میزان اهمیت دارد.

وی افزود: ما می‌خواهیم کارهای تشکیلاتی انجام بدهیم، تا بر نقشه‌های دشمن فائق بیاییم، ما مدیون خون شهدا هستیم و امروز باید نسبت به نقشه‌های دشمن اشراف داشته باشیم.

مرادی با اشاره به چند توطئه دشمنان انقلاب اسلامی ادامه داد: تلاش برای ناکارآمد معرفی کردن دین در اداره جامعه از نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: امروز دشمن پی برده که دین باعث شده ما در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم و به همین سبب می‌خواهد دین ما را از بین ببرد.

مرادی اضافه کرد: دشمن در حال القاء تفکر غیرانقلابی است، متأسفانه می‌بینیم در بسیاری از موارد، مسئولین اعتقادی به ظرفیت داخل کشور ندارند.

وی تصریح کرد: دشمنان تلاش می‌کنند گفتمان انقلابی و نخبگان انقلاب را به حاشیه ببرند، یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های قدرت جمهوری اسلامی مردم هستند و دشمن می‌خواهد بین ولایت و مردم جدایی بیندازد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: امروز عرصه جنگ نرم است و رسالت شما فعالان فرهنگی بسیار خطیر است.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 39730

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39730/لزوم-اشراف-نقشه-های-دشمنان-انقلاب-اسلامی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir