۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
کد مطلب : ۳۹۷۰۱
فرمانده سپاه لردگان مطرح کرد:

لزوم تبديل بيانات رهبري به گفتمان/ تربيت نيروهاي انقلابي از اهداف جوانه‌هاي صالحين است

فرمانده سپاه لردگان با اشاره به شرايط حساس منطقه گفت: تبديل بيانات مقام معظم رهبري به گفتمان و مطرح کردن آن در بين همه اقشار و به خصوص در حلقات صالحين، بايد توسط بسيجيان فراگير و اجرايي شود.
لزوم تبديل بيانات رهبري به گفتمان/ تربيت نيروهاي انقلابي از اهداف جوانه‌هاي صالحين است
 سيدمسعود موسوي فرمانده سپاه لردگان در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: ايجاد شور و نشاط معنوي در بين جوانان و نوجوانان و پرکردن اوقات فراغت آنها و در نهايت تحکم حلقات صالحين از ديگر اهداف طرح جوانه‌هاي صالحين است.

فرمانده سپاه لردگان با اشاره به وضعيت کنوني کشور ادامه داد: با توجه به مشکلات اقتصادي که کشور در حال حاضر دچار آن شده و همچنين مسائل مرتبط با برجام و پسابرجام بايد گفت که ايران در حساس‌ترين برهه تاريخي خود قرار گرفته است واز چند سال قبل تاکنون، دشمنان نظام با بهانه کردن فعاليت‌هاي هسته‌اي ايران، تحريم‌هاي شديدتري عليه ما اعمال کرده‌اند و از همان زمان مقام معظم رهبري واژه جديدي به نام اقتصاد مقاومتي را در تمام سخنان خود به کاربرده‌اند و به آن تاکيد دارند.

وي ترويج بيانات مقام معظم رهبري در بين مردم را لازم خواند و تاکيد کرد: تبديل بيانات مقام معظم رهبري به گفتمان و مطرح کردن آن در بين همه اقشار و به خصوص در حلقات صالحين، بايد توسط بسيجيان فراگير و اجرايي شود.

موسوي، پر شدن مساجد در هنگام نماز توسط جوانان را يکي از تيرهاي زهرآلودي خواند که ملت ايران به قلب دشمن شليک مي‌کند و دشمن به خوبي اثر اين عمل عبادي مهم را مي داند و تلاش مي کند جوانان را با سرگرم نمودن در فضاي مجازي از مسجد دور نمايد.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۷:۴۸

27 Dec 2019