۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۳۹۶۷۲
جولان سگ‌های ولگرد در خیابان‌های لردگان

سايه ترس از سگ‌هاي ولگرد بر سر شهروندان لردگانی/ مردم در انتظار تدبير از سوي مسئولين

جولان سگ‌هاي ولگرد در کوچه‌ و خيابان‌هاي اصلي و حتي مرکز شهر لردگان باعث ترس مسافران و شهروندان شده است.
سايه ترس از سگ‌هاي ولگرد بر سر شهروندان لردگانی/ مردم در انتظار تدبير از سوي مسئولين
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ بي‌توجهي مسئولين در جمع‌آوري سگ‌هاي ولگرد اين روزها به دليل گرمي هوا آنقدر شدت پيدا کرده است که کوچه‌هاي شهر به جولانگاه حيوانات بدل شده اين اتفاق مي‌تواند تبعات بهداشتي و اجتماعي ناخوشايندي به همراه داشته باشد.

سگ‌هاي ولگردي که تنها ارمغانشان گسترش آلودگي و بيماري، رعب و ترس در دانش‌آموزان و کودکان و نگراني خانواده‌ها است، در سايه عدم توجه مسئولين ذي‌ربط لردگان را جولانگاه خود قرار داده‌اند.

 
پرسه‌زنی سگ‌هاي ولگرد در برخي از خيابان‌هاي شهر و ازجمله مرکز شهر و در جلوي ادارات معضلي است که اين روزها به شدت موجب هراس و نگراني و ايجاد مشکلاتي براي شهروندان شده و خطر جدي براي سلامت و امنيت شهروندان ايجاد کرده است.

يکي از شهروندان شهر لردگان به خبرنگار جهانبین نیوز؛ گفت: هر شب شاهد جولان سگ‌ها در کوچه و خيابان محل سکونت‌مان هستيم و شهرداري بايد به اين وضعيت رسيدگي کند.
 
يکي ديگر از شهروندان گفت: امروز مشکل سگ‌هاي ولگرد در تمام خيابان‌هاي شهر لردگان وجود دارد و نمي‌دانم کساني که بايد رسيدگي کنند در کدام خيابان‌هاي اين شهر سکونت دارند که مشکلات مردم را لمس نمي‌کنند.
 


خانمي که در محله فرهنگيان زندگي مي‌کند در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: وجود سگ‌هاي ولگرد شب‌هاي آرامي نداريم و خانواده‌ها نيز نمي‌توانند ‌بيرون از منزل بروند.

وي، صداي زوزه سگ‌هاي ولگرد را نيز آزاردهنده دانست و افزود: صداي سگ‌ها آسايش را از خانواده‌ها گرفته و شب و روز نيز بر تعداد سگ‌ها افزوده مي‌شود.

 


نکته پاياني اينکه اين حيوانات براي سير کردن شکم خود در بين سطل‌هاي زباله سرکشي کرده و زباله‌ها را پخش کرده و سبب گسترش آلودگي در شهر مي‌شوند که جا دارد مسئولان شهرداري و شبکه بهداشت و درمان و اداره حفاظت محيط زيست هرچه سريع‌تر فکري براي اين سگ‌هاي ولگرد مهمان شهر لردگان کرده تا بيش از اين موجب آزار و اذيت شهروندان که با آنها روبرو مي‌شوند و ساير مردم از حضور اين سگ‌ها در شهر نشوند.

انتهاي پیام1026ج /630ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۰۹:۵۳

17 Jan 2020