۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵
کد مطلب : ۳۹۵۹۴

سفر نماينده ولي فقيه و استاندار چهارمحال و بختیاری به مناطق محروم اردل

نماينده ولي فقيه و استاندار چهارمحال و بختياري به همراه جمعي از مديران استاني و شهرستاني براي بررسي مشکلات و همچنين ديدار با مردم به مناطق محروم ديناران شهرستان اردل سفر کردند.
سفر نماينده ولي فقيه و استاندار چهارمحال و بختیاری به مناطق محروم اردل
به گزارش جهانبین نیوز، نماينده ولي فقيه و استاندار چهارمحال و بختياري به همراه جمعي از مديران استاني و شهرستاني براي بررسي مشکلات و همچنين ديدار با مردم به مناطق محروم ديناران شهرستان اردل سفر کردند.

حجت الاسلام والمسلمين نکونام نماينده ولي فقيه چهارمحال و بختياري در اين سفر از روستاهاي محروم بادره، دهدلي، ليمه، زرد ليمه، دماب، هوفل و شترخوس بازديد کرد که در نهايت با حضور مسئولان نشست جمع بندي و بررسي مشکلات به رياست استاندار در روستاي شترخوس برگزار شد.

نبود راه ارتباطي ماشين رو، کمبود امکانات بهداشتي و درماني، نبود آب آشاميدني مناسب، عدم توجه به بحث کشاورزي و دامداري مردم اين مناطق مهمترين مطالب مطرح شده در اين سفر دو روزه بوده است که در جلسه اي که با حضور مسئولين استاني و شهرستاني برگزار شد براي رفع اين مشکلات تصميماتي اتخاذ گرديد.


همچنين حجت الاسلام نکونام امام جمعه شهرکرد سحرگاه امروز نيز به صورت پياده و پس از طي مسافت ۱۴ کيلومتري در روستاهاي صعب العبور و فاقد هرگونه راه ارتباطي ماشين ‌رو «سرقعله» و «دهدلي» حضور يافتند و از نزديک با مردم اين روستاها ديدار و گفت‌ و گو کردند و در جريان مشکلات و کمبودها و همچنين ظرفيتهاي غني از جمله ظرفيت کشاورزي و منابع طبيعي اين روستاها قرار گرفتند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۶:۲۷

29 Dec 2019