۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۳۹۵۷۷
رئيس شبکه دامپزشکي شهرستان اردل:

معرفي هفت واحد قصابي غيرمجاز در شهر کاج به مراجع قضايي / با کشتارهاي خانگي و غيرمجاز دام برخورد قاطع مي‌شود

رئيس شبکه دامپزشکي شهرستان اردل از برخورد قاطع با کشتارهاي خانگي و غيرمجاز دام در شهر کاج خبر داد.
معرفي هفت واحد قصابي غيرمجاز در شهر کاج به مراجع قضايي / با کشتارهاي خانگي و غيرمجاز دام برخورد قاطع مي‌شود
داود ربيعي رئيس شبکه دامپزشکي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز در خصوص سوال مطرح شده که آيا همچنان کشتار دام در شهر کاج به صورت غيرمجاز مي باشد گفت: شهر کاج يکي از شهرهاي شهرستان اردل است و ويژگي هايي که موجب شده شهرت اين شهر روز به روز بيشتر شود و موجب توسعه گردشگري اين شهر شود، عرضه گوشت قرمز با کيفيت گوسفند و بز در اين منطقه است.
ربيعي افزود: کشتار غيرمجاز در اين شهر باعث بروز بيماري ها و زنگ خطري بود براي سلامت شهروندان بود که با پيگيري هاي مستمر اين اداره در تيرماه سال قبل و  با دستور صريح مقام قضايي مبني بر برخورد با قصابي هاي شهر کاج که اقدام به کشتار غيرمجاز و غيربهداشتي دام در خارج از کشتارگاه مي کردند دستور پلمپ آن ها به منظور جلوگيري از اشاعه بيماري هاي مشترک بين انسان و دام بويژه تب خونريزي دهنده کريمه کنگو صادر شد.

وي بيان کرد: هم اکنون ۲۵ واحد قصابي مورد تاييد بهداشت مي باشند، گوشت قرمز گاو و گوسفند بين مردم عرضه مي کنند و روزانه بازرسين اداره دامپزشکي شهرستان از اين واحد هاي قصابي بازديد مي کنند.

رئيس شبکه دامپزشکي شهرستان اردل از معرفي هفت واحد قصابي غيرمجاز در شهرکاج خبر داد و افزود: بدون شک برخورد قاطع با کساني که عامل به خطر انداختن سلامت جامعه خواهند شد قطعي است و در اين راه با کسي تعارف نخواهيم داشت.

ربيعي گفت: توصيه ما به مردم اين است که گوشت مورد نياز خود را از مراکز مجاز تحت نظارت دامپزشکي خريداري نمايند و در هنگام خريد به برچسب و مهر دامپزشکي توجه داشته باشند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۳۷:۰۰

2 Jan 2020