۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۳۹۵۶۸
با محوریت هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی صورت گرفت؛

امضای یادمان مشارکت فرهنگی در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی

یادمان مشارکت فرهنگی در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در دیدار مدیران کل کانون پرورش فکری و نهاد کتابخانه‌های عمومی استان به امضا رسید.
امضای یادمان مشارکت فرهنگی در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی
به گزارش جهانبین نیوز؛ همزمان با برگزاری نشست صمیمانه مدیران کل و کارکنان کانون پرورش فکری و نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یادمان مشارکت فرهنگی در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی به امضای فرزاد رحیمی مدیرکل کانون رسید.

تعاملات فرهنگی و همکاری های میان دستگاهی ازجمله اهداف برگزاری این نشست صمیمانه محسوب می شد.

در این نشست فرهاد خلیل مقدم با تاکید بر استقبال عموم از جشنواره های رضوی و ارادت قلبی مردم به این جشنواره افزود: جشنواره کتابخوانی رضوی که برای سومین سال متوالی در استان برگزار می‌شود تاکنون علاقه‌مندان بسیاری را به خود جلب کرده و نقش بسزایی در افزایش سرانه مطالعه و ترویج فرهنگ رضوی ایفا کرده است.

وی حضور کودکان و نوجوانان در این برنامه را به صورت ویژه از جمله فعالیتهایی عنوان کرد که تاثیر بسزایی در ترویج فرهنگ مطالعه در خانواده ها خواهد داشت.

فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری نیز با ارائه صحبت‌هایی پیرامون نحوه برگزاری جشنواره های رضوی در حوزه کودکان و نوجوانان این قبیل تعاملات را فرایندی در جهت رشد و اعتلای فرهنگی در میان این قشر عنوان کرد و افزود: رسالتهای فرهنگی دلیل موجه برای همکاری های میان سازمانی است که بهرمندی عموم اجتماع را از فرهنگ به دنبال دارد و این هم افزایی ها نقطه مثبتی در جهت اجرای عدالت فرهنگی در جامعه است.

وی با اشاره به میزان موفقیت اعضا و مربیان کانون در جشنواره های رضوی از این جشنواره به عنوان فعالیتی در راستای تبیین شخصیتها و فرامین دینی در قالبهای جذاب برای کودکان و نوجوانان نام برد.
در این نشست پیشنهاداتی جهت همکاری دستگاههای فرهنگی در راستای ترویج کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعاتی خانواده ها و تشکیل کارگروهی جهت برگزاری خلاقانه تر جشنواره های رضوی در سالهای آتی عنوان شد.

در ادامه یادمان مشارکت فرهنگی در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی نهاد کتابخانه های استان توسط فرزاد رحیمی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به امضا رسید و الواح تقدیری جهت همکاریهای همکاران کانون با نهاد کتابخانه های عمومی استان از سوی مدیر کل این ارگان به مربیان و کارشناسان کانون اهدا شد.

گفتنی است جشنواره کتابخوانی رضوی از مجموعه جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) فعالیت خود را از ششمین دوره برگزاری زیر نظر نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور آغاز کرد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۰۰:۴۹

7 Jan 2020