۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۳۹۵۵۳

امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک دانشگاه شهرکرد و دانشگاه هامبورگ آلمان

به همت دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه، تفاهم‌نامه همکاری و تبادلات علمی مشترک بین دانشگاه شهرکرد و دانشگاه هامبورگ (Hamburg) آلمان، به‌منظور توسعه تبادلات علمی_ آموزشی و همکارهای پژوهشی، به امضا دکتر سعید کریمی سرپرست دانشگاه شهرکرد و پروفسور یواخیم شرودر (Joachim schroeder) رئیس برنامه آموزشی نیازهای ویژه دانشگاه هامبورگ رسید.
امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک دانشگاه شهرکرد و دانشگاه هامبورگ آلمان
به گزارش جهانبین نیوز؛ به همت دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه، تفاهم‌نامه همکاری و تبادلات علمی مشترک بین دانشگاه شهرکرد و دانشگاه هامبورگ (Hamburg) آلمان، به‌منظور توسعه تبادلات علمی_ آموزشی و همکارهای پژوهشی، به امضا دکتر سعید کریمی سرپرست دانشگاه شهرکرد و پروفسور یواخیم شرودر (Joachim schroeder) رئیس برنامه آموزشی نیازهای ویژه دانشگاه هامبورگ رسید.

این تفاهم‌نامه با هدف تبادل علمی و آموزشی و توسعه همکاری پژوهشی در زمینه تبادل استاد و دانشجو، اجرای طرح‌های علمی- پژوهشی مشترک، برگزاری همایش، کارگاه، کنفرانس مشترک، تسهیل روند اعطای فرصت‌های مطالعاتی و تبادل منابع کتابخانه‌ای، برگزاری برنامه های ویژه علمی کوتاه مدت ازقبیل دوره های آموزشی و ظرفیت‌سازی علمی متقابل به امضا رسیده است.

شایان ذکر است، در جلسه هماهنگی قبل از امضای این تفاهم نامه دکتر کریمی سرپرست دانشگاه شهرکرد طی سخنانی ضمن خوش آمدگویی به دکتر شرودر، با برشمردن توانایی های استان و دانشگاه شهرکرد، امضا تفاهم نامه بین دانشگاه های شهرکرد و هامبورک را در راستای تلاش دانشگاه شهرکرد برای بین المللی شدن و افزایش تبادلات علمی و بین الملی این دانشگاه ارزیابی کرد و اظهار امیدورای کرد، این تفاهم نامه هرچه سریعتر اجرایی شود تا طرفین از مزایای آن برخوردار شوند و باب همکاری دانشگاه شهرکرد با دانشگاه های آلمانی شود.

دکتر یواخیم شرودر نیز در این نشست طی سخنانی ضمن ابراز خوشحالی از حضور در دانشگاه شهرکرد به برخی از تفاهم نامه های مشابه امضا شده با سایر دانشگاه ها دنیا پرداخت و ابراز امیدواری کرد این تفاهم نامه در راستای اهداف طرفین هرچه سریعتر اجرایی شود.

گفتنی است، مدت این تفاهم‌نامه چهار سال است و در صورت رضایت طرفین تفاهم‌نامه برای دوره‌های چهارساله دیگر به‌صورت خودکار تمدید می‌شود و امکان گسترش به سایر حوزه‌ها را دارد.

به گزارش جهانبین نیوز؛ دانشگاه هامبورگ جزء ۱۵ دانشگاه برترکشور آلمان و در میان ۲۲۰ دانشگاه برتر جهان است و در این دانشگاه ۴۲۰۰۰ دانشجو مشغول به تحصیل هستند که ۵ هزار نفر آنها خارجی است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۷:۵۹

18 Jan 2020