۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۳۹۵۵۰

آشنايي کودکان چهارمحال و بختياري با پديده بيابان زايي

در روز جهاني مقابله با بيابان زايي برنامه آموزش محيط زيست و نقاشي با حضور فعال کودکان شهرستان شهرکرد برگزار گرديد.
آشنايي کودکان چهارمحال و بختياري با پديده بيابان زايي
شهرام احمدي مدير کل محيط زيست چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ اظهار داشت: به همت حفاظت محيط زيست استان، اداره منابع طبيعي شهرستان شهرکرد و کانون پرورشي فکري کودکان و نوجوانان با حضور کودکان برنامه آموزش محيط زيست و نقاشي با با محوريت بيابان زايي برگزار شد.

وي سنين کودکي را بهترين فرصت براي آموزش و يادگيري کودکان درباره محيط زيست و فرهنگ صيانت از طبيعت دانست و افزود: اهميت محيط زيست را بايستي از همان سنين کودکي در فرزندان نهادينه کرد و همچنين کودکان صاحبان اصلي محيط زيست هستند و اميد است آموزه‌هاي ارائه شده در حوزه محيط زيست در رشد و تعالي جامعه موثر واقع شود.

احمدي تصريح کرد : پيشروي بيابانها، فروسائي زمين در نواحي خشك، نيمه خشك و مناطق نيمه مرطوب را دربرمي گيرد و عوامل دخيل در پيدايش آن در وهله اول فعاليتهاي انساني و تغييرات آب و هوا مي باشد.

وي بيان داشت: اين برنامه به مناسبت روز جهاني بيابان زايي و با هدف فرهنگ سازي و آشنايي هرچه بيشتر کودکان در اهميت و نقش محيط زيست در محوطه امامزاده شهر کيان برگزار شد که در اين برنامه تعدادي از کودکان و نوجوانان در خصوص بيابان زايي و روش هاي حفاظت از محيط زيست نقاشي کشيدند.

احمدي عنوان کرد: در پايان اين برنامه به شرکت کنندگان به رسم يادبود جوايزي اهداء شد.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۲۷:۲۲

28 Dec 2019