۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۳۹۵۱۷
به مناسبت عید سعید فطر:

جلسه برنامه ريزي نماز عيد فطر در اردل برگزار شد/اقامه نماز عيد فطر در 60 نقطه اردل

جلسۀ هماهنگي و برنامه ريزي نماز عيد فطر با حضور امام جمعه، مسئول ستاد نماز جمعه و برخي از مسئولين دستگاههاي اجرايي در دفتر امام جمعه شهر اردل برگزار شد.
جلسه برنامه ريزي نماز عيد فطر در اردل برگزار شد/اقامه نماز عيد فطر در 60 نقطه اردل
به گزارش جهانبین نیوز، در آستانه عيد سعيد فطر و در راستاي برپايي با شکوه نماز عيد که نماد وفاق و انسجام مذهبي است جلسه هماهنگي با حضور مسئولين به ويژه امام جمعه و فرماندار در دفتر امام جمعه اردل تشکيل شد.

حجت الاسلام حميد بهرامي دبير ستاد اقامه نماز شهرستان اردل در اين جلسه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستاي برگزاري باشکوه نماز عيد فطر گفت: اقامه نماز عيدفطر در اقصي نقاط اين شهرستان به خصوص روستاهاي محروم، علاوه بر ترويج فرهنگ و آداب اسلامي در بين مردم، باعث ايجاد علقه اسلامي بين آنها شده و موجب جذب بهتر و بيشتر جوانان به امور ديني مي‌شود.

بهرامي ادامه داد: با هماهنگي هاي صورت گرفته و نيز با توجه به برگزاري نماز عيد سعيد فطر در سال هاي گذشته، انتظار مي رود امسال شاهد حضور با شکوه تري از نمازگزاران در صفوف نماز عيد فطر باشيم.

دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان اردل با بيان اينکه عيد فطر روز پاکيزگي، طهارت، وحدت و يکپارچگي امت اسلامي است، اظهار داشت: حضور متحد امت اسلامي در نماز اين روز باعث ياس و نا اميدي دشمنان است.
بهرامي از برپايي اقامه نماز عيد فطر در ۶۰ نقطه اردل خبرداد و افزود:نماز عيد سعيد فطر امسال با حضور پرشور مردم متدين و به امامت حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل ساعت ۸ صبح در محل چهار راه نماز شهر اردل برگزار مي شود.

وي اظهار کرد:در پايان نماز عيد سعيد فطر از ۳۰ نفر از برگزيدگان مسابقه ترنم ماه رمضان تجليل خواهد شد.
انتهاي پيام
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۳۲:۴۸

25 Jan 2020