۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۳۹۴۹۶
معاون توسعه مشارکت هاي مردمي کميته امداد امام خميني (ره) کشتاکید کرد

لزوم هم‌افزايي کميته امداد و خيرين در جهت توانمندسازي مددجويان

معاون توسعه مشارکت هاي مردمي کميته امداد امام خميني (ره) کشور گفت: يکي از اساسي ترين بحث هاي که کميته امداد دارد بعد از اشتغال و مسکن، آموزش نيازمندان و سرمايه گذاري در هزينه تحصيل فرزندان خواهد شد.
لزوم هم‌افزايي کميته امداد و خيرين در جهت توانمندسازي مددجويان
به گزارش جهانبین نیوز، علي محمد ذوالفقاري معاون توسعه مشارکت هاي مردمي کميته امداد امام خميني (ره) کشور در سفر به شهرستان فارسان اظهار کرد: کميته امداد امام خميني (ره) بخشي از منابع خدمت رساني را از محل انفاق خيرين جذب و در اختيار نيازمندان قرار مي دهد.

وي تصريح کرد: سال گذشته خيرين در کل کشور بيش از 2 هزار و صد ميليارد تومان مساعدت داشته اند که حدودا 100 ميليون تومان آن براي کمک به زلزله زدگان و 2 هزار ميليارد تومان مربوط به کمک نيازمندان بود که عينا در اختيار نيازمندان قرار گرفت.

وي بيان داشت: کمکي که خيرانديشان در کمک به نيازمندان داشتند در قالب صدقات،زکات در بحث حامي ايتام و محسنين و در سر فصل کمک هاي خواص در بحث قطريه،قرباني و جشن هاي ملي ،که در اختيار کميته امداد قرار مي گرفت

ذوالفقاري افزود: کمک هاي که کميته امداد دريافت کرد بدون هيچ گونه هزيته تشکيلاتي عينا در اختيار نيازمندان قرار مي گرفت و به هر نيتي که خيرين آن پول را در اختيار کميته امداد قرار داده بود کميته امداد هم به همان نيت و با همان مبلغ در اختيار نيازمندان قرار مي داد.

وي اظهار داشت: يکي از برنامه هاي که کميته امداد دارد ،جمع آوري کمک هاي نقدي مردمي با شيوه هاي الکترونيکي است ونرم افزار هاي آن آماده شده است که در استان اردبيل در حال تست مي باشد و بعد در شش استان ديگر اجرا خواهد شد که پس از آن در کل کشور اجرا خواهد شد.

معاون توسعه مشارکت هاي مردمي کميته امداد امام خميني (ره) گفت: برنامه اي ديگري که در سال گذشته آغاز شد و امسال هم تکميل تر خواهد شد همکاري کميته امداد با خيرين در پنج موضوع اشتغال،مسکن،آموزش،جهيزيه و معيشت هست که اين کار هم به حمدالله به خاطر اينکه هم اعتبارات کميته امداد و هم اعتبارات خيريه ها براي مددجويان مشترک مستقر شود و از دل اين هم افزايي کمک در مسير توانمند سازي خانواده ها بدست مي آيد اين کار مشترک شروع شده است.

وي بيان داشت: يکي از اساسي ترين بحث هاي که کميته امداد در اين فضا دارد بعد از اشتغال و مسکن، آموزش نيازمندان و سرمايه گذاري در هزينه تحصيل فرزندان و آن بحث هم کنار جهيزيه و ساير مسائل انجام خواهد شد.
 
قائم مقام کميته امداد استان در سفر به فارسان از جشن ايتام و تجليل از خيرين اين شهرستان  خبر داد.

 حيدري افزود: در سال گذشته دراين شهرستان يک ميليارد دويست ميليون تومان به خانواده هاي ايتام کمک شده است.

وي گفت: اين جشن با حضور 250 نفر از ايتام برگزار شد که از 30 نفر از خيرين اين شهرستان تجليل شد.

انتهای پیام/1026ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۲۴:۲۶

31 Dec 2019