۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۳۹۴۹۱
در فرخشهر صورت گرفت؛

برگزاری جشنواره نقاشی با موضوع حمایت از محیط زیست

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فرخشهر با کشیدن نقاشی‌های زیست محیطی خواستار حمایت از محیط زیست شدند.
برگزاری جشنواره نقاشی با موضوع حمایت از محیط زیست
فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: همزمان با هفته محیط زیست کودکان استان با اجرای برنامه‌های نمادین حمایت خود را از محیط زیستی سالم اعلام کردند.

وی ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی حفاظت از محیط زیست با حضور کارشناسان و متولیان این امر ازجمله برنامه‌های اجرا شده در ۲۱ مرکز فرهنگی هنری ثابت و سه مرکز سیار در استان صورت گرفت.

رحیمی افزود: آگاهی‌بخشی نسبت به محیط پیرامون خود و حمایت از طبیعت به‌عنوان منبعی غیرقابل بازیافت ازجمله اهداف برگزاری کارگاه‌ها توسط کانون به شمار می‌رود.


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان چهارمحال و بختیاری آشنایی کودکان با آلاینده‌های زیست محیطی و نحوه محافظت از محیط زیست را ازجمله سر فصل‌های آموزشی در این برنامه‌ها عنوان کرد و خاطرنشان کرد: کودکان در این همایش‌ها به وسیله آموزش‌های جذاب و غیرمستقیم نظیر قصه‌گویی، ساخت کاردستی، حضور در طبیعت و دیدن آلاینده‌های طبیعی از نزدیک، حضور در موزه‌های حیات وحش، حضور در جشنواره‌های نقاشی و... توانستند از آموزش‌های لازم در این زمینه بهرمند شوند.

رحیمی برگزاری جشنواره «نقاشی‌های زیست محیطی» با حضور اعضا و والدین در پارک دیریژنو و بازدید از موزه حیاط وحش منطقه تنگ صیاد فرخشهر توسط مرکز فرهنگی هنری را از دیگر برنامه‌های کانون در این هفته کرد و گفت: این جشنواره با حضور بیش از ۱۰۰ کودک به همراه خانواده‌هایشان در فرخشهر برگزار شد که حضور کارشناسان محیط زیست در این برنامه از دیگر تعامکلات کانون با متولیان این امر محسوب می‌شد.


وی یادآور شد: کودکان و نوجوانان با حضور در طبیعت از خانواده‌ها و بزرگترها خواستند تا در حفظ محیط زیستی سالم و نگهداری آن برای نسل‌های آینده به‌عنوان حقوق زیستی جوامع بشری کوشا باشند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۸:۲۳

27 Dec 2019