۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۳۹۴۷۶
رئيس گروه ورزش قهرماني اداره کل ورزش و جوانان استان:

آموزش و استعداديابي نقش مهمي در توسعه ورزش قهرماني دارد

رئيس گروه ورزش قهرماني اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري گفت: اهتمام در برنامه ريزي اصولي و توجه جدي به امر آموزش و استعداديابي ورزشي از اولويت هاي مهم توسعه ورزش قهرماني است.
آموزش و استعداديابي نقش مهمي در توسعه ورزش قهرماني دارد
ايرج فاضليان رئيس گروه ورزش قهرماني اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ اهتمام در برنامه ريزي اصولي و توجه جدي به امر آموزش و استعداديابي ورزشي را از اولويت هاي مهم توسعه ورزش قهرماني عنوان کرد و گفت: حوزه ورزش قهرماني همواره از مستعدين ورزشي-نخبگان و قهرمانان ملي و بين المللي استان به منظور ارتقاء عملکرد ورزشي آنان حمايت و پشتيباني مي کند.

وي هدف اصلي ايجاد پايگاه هاي قهرماني ورزشي را استعداديابي ورزشي عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۷۴ با موافقت رئيس سازمان تربيت بدني وقت، واحدي به نام پايگاه ورزش قهرماني و امور باشگاه ها تحت نظر دفتر امور مشترک فدارسيون ها ايجاد شد و در سال ۱۳۹۰ با تغيير سازمان تربيت بدني به وزارت ورزش و جوانان دفتر پايگاه قهرماني و امور باشگاه ها به دفتر استعداديابي و توسعه ورزش قهرماني و حرفه اي تغيير نام پيدا کرد.

فاضليان ادامه داد: اين دفتر همواره به دنبال اهدافي همچون سنجش قابليت هاي جهاني، استعداديابي ورزشي، تمرينات برتر و آموزش و پژوهش است.

رئيس گروه ورزش قهرماني اداره کل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: مطابق تفاهم نامه‌اي منعقد شده با اداره کل آموزش و پرورش استان نيز مقرر شد، هيأت هاي ورزشي استان با هماهنگي معاونت تربيت بدني آموزش و پرورش و هيأت دانش آموزي، از پتانسيل و ظرفيت مدارس در خصوص جذب نيروهاي مستعد گام بردارند.

وي همچنين شناسايي، تبيين و حمايت از رشته هاي ورزشي اولويت دار استان براساس نتايج آمايش ورزش قهرماني، حمايت معنوي از مربيان سازنده تيم هاي پايه به منظور استمرار پشتوانه سازي تيم هاي ملي ، حمايت و پشتيباني از ورزشکاران رشته هاي ورزشي پايه و پرمدال، بهره برداري بهينه از امکانات سخت افزاري، نگهداري کمي و کيفي وسايل و تجهيزات مراکز و ارائه گزارش ادواري از عملکرد مرکز به دفتر استعداديابي و توسعه ورزش قهرماني را از ديگر اولويت ها و اهداف حوزه ورزش قهرماني برشمرد.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۲۷:۵۲

28 Dec 2019