کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مخترع جوان لردگاني دوباره درخشيد

20 خرداد 1397 ساعت 9:44

مخترع جوان لردگاني که تاکنون 6 اختراع را به ثبت و چهار اختراع را نيز به تاييد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري سازمان پژوهش‌هاي علمي رسانده با ثبت سه اختراع جديد بار ديگر درخشيد.


ابراهيم صالحي مخترع جوان لردگانی متولد سال ۷۱ در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار داشت: ماژول اسلحه، ردياب خودرو، ردياب کنترل سوخت و آلودگي هوا، کلاه کاسکت هوشمند ويژه موتور سوران و دستکش مرتعش براي افراد نابينا جزو اختراعاتي هستند که به ثبت رسيده‌اند.

وي ادامه داد: سه اختراع ديگر با عنوان‌هاي اپليکيشن کاريابي، اپليکيشن گردشگري و دريچه تامين هواي احتراق هوشمند از دیگر اختراعاتم است و درکل تاکنون توانسته‌ام 6 نوع اختراع را به ثبت برسانم.

صالحي خاطرنشان کرد: دريچه تامين هواي احتراق هوشمند جهت جلوگيري از خطرات گازگرفتگي و کاهش آمار تلفات ناشي از گازگرفتگي در ساختمان‌ها طراحي شده است و ايده‌اي نو از اکرم جهان‌بخشي بوده که با همکاري وي به مرحله ساخت درآمده است. 

اين مخترع جوان گفت: اين دريچه به صورت کاملا هوشمند است که در صورت بروز هرگونه نشت گازي شروع به آلارم دادن مي‌کند و به صورت اتوماتيک باز مي‌شود و اکسيژن را به داخل ساختمان مي‌رساند.

وي از ويژگي‌هاي ديگر اين دريچه جلوگيري از ورود گرد و غبار به داخل ساختمان را معرفي کرد و افزود: ديگر نيازي نيست که افراد درب دريچه را در صورت بروز گرد و غبار بپوشانند زيرا دريچه خودش به صورت اتوماتيک بسته مي‌شود و در موارد اضطراري حتي در نبود افراد باز مي‌شود.

این مخترع جوان در مورد اپليکيشن کاريابي يادآور شد: اين اپليکيشن به افراد بيکار و کارفرمايان کمک مي‌کند تا در صورت نياز به کار در اين اپليکيشن ثبت نام کنند و توانايي‌هاي خود را بيان کنند تا کارفرمايان بتوانند فرد مورد نياز خود را انتخاب کنند کار با اپليکيشن مانند تلگرام است و کاربران به راحتي مي‌توانند اطلاعات را بين هم رد و بدل کنند. 

صالحي در پايان اپليکيشن گردشگري را کمک به توريست در جهت شناسايي جاذبه‌هاي گردشگري استان چهار محال بختياري دانست و افزود: مسافران در نصب اين اپليکيشن توسط روشن کردن بلوتوث بر روي تلفن همراه‌شان به راحتي مي‌توانند به نقاط ديدني اين استان دست يابند و بدون هيچگونه سئوالي از طريق نشان دادن مسير محل مورد نظر به آن مکان بروند.

انتهاي پيام1026ج /630ل

 
 


کد مطلب: 39471

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39471/مخترع-جوان-لردگاني-دوباره-درخشيد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir