۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۳۹۴۷۱

مخترع جوان لردگاني دوباره درخشيد

مخترع جوان لردگاني که تاکنون 6 اختراع را به ثبت و چهار اختراع را نيز به تاييد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري سازمان پژوهش‌هاي علمي رسانده با ثبت سه اختراع جديد بار ديگر درخشيد.
مخترع جوان لردگاني دوباره درخشيد
ابراهيم صالحي مخترع جوان لردگانی متولد سال ۷۱ در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار داشت: ماژول اسلحه، ردياب خودرو، ردياب کنترل سوخت و آلودگي هوا، کلاه کاسکت هوشمند ويژه موتور سوران و دستکش مرتعش براي افراد نابينا جزو اختراعاتي هستند که به ثبت رسيده‌اند.

وي ادامه داد: سه اختراع ديگر با عنوان‌هاي اپليکيشن کاريابي، اپليکيشن گردشگري و دريچه تامين هواي احتراق هوشمند از دیگر اختراعاتم است و درکل تاکنون توانسته‌ام 6 نوع اختراع را به ثبت برسانم.

صالحي خاطرنشان کرد: دريچه تامين هواي احتراق هوشمند جهت جلوگيري از خطرات گازگرفتگي و کاهش آمار تلفات ناشي از گازگرفتگي در ساختمان‌ها طراحي شده است و ايده‌اي نو از اکرم جهان‌بخشي بوده که با همکاري وي به مرحله ساخت درآمده است. 

اين مخترع جوان گفت: اين دريچه به صورت کاملا هوشمند است که در صورت بروز هرگونه نشت گازي شروع به آلارم دادن مي‌کند و به صورت اتوماتيک باز مي‌شود و اکسيژن را به داخل ساختمان مي‌رساند.

وي از ويژگي‌هاي ديگر اين دريچه جلوگيري از ورود گرد و غبار به داخل ساختمان را معرفي کرد و افزود: ديگر نيازي نيست که افراد درب دريچه را در صورت بروز گرد و غبار بپوشانند زيرا دريچه خودش به صورت اتوماتيک بسته مي‌شود و در موارد اضطراري حتي در نبود افراد باز مي‌شود.

این مخترع جوان در مورد اپليکيشن کاريابي يادآور شد: اين اپليکيشن به افراد بيکار و کارفرمايان کمک مي‌کند تا در صورت نياز به کار در اين اپليکيشن ثبت نام کنند و توانايي‌هاي خود را بيان کنند تا کارفرمايان بتوانند فرد مورد نياز خود را انتخاب کنند کار با اپليکيشن مانند تلگرام است و کاربران به راحتي مي‌توانند اطلاعات را بين هم رد و بدل کنند. 

صالحي در پايان اپليکيشن گردشگري را کمک به توريست در جهت شناسايي جاذبه‌هاي گردشگري استان چهار محال بختياري دانست و افزود: مسافران در نصب اين اپليکيشن توسط روشن کردن بلوتوث بر روي تلفن همراه‌شان به راحتي مي‌توانند به نقاط ديدني اين استان دست يابند و بدون هيچگونه سئوالي از طريق نشان دادن مسير محل مورد نظر به آن مکان بروند.

انتهاي پيام1026ج /630ل

 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۰۸:۳۴

16 Jan 2020