۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
کد مطلب : ۳۹۴۵۸
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

ملت ایران در مقابل تجاوز به حقوق مظلوم سکوت نخواهند کرد/عربده‌کشی‌های دشمن از سر ضعف آن است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: عربده‌کشی‌های دشمن از سر ضعف است و امروز انقلاب اسلامی دشمنانش را متحیر کرده است
ملت ایران در مقابل تجاوز به حقوق مظلوم سکوت نخواهند کرد/عربده‌کشی‌های دشمن از سر ضعف آن است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد اظهار کرد: خداوند انسان‌ها را با اختلاف آفریده است و این نکته در قرآن آمده است.

وی با بیان اینکه انسان‌ها باید اختلافات خود را کنار گذاشته و به حقوق یکدیگ تجاوز نکنند اضافه کرد: متاسفانه بشریت دچار ظلم هستند اما در جامعه ایمانی این اختلافات باید کنار گذاشته شود.

نکونام تقوا را ملاک برتری انسان‌ها نسبت به یکدیگر عنوان و تاکید کرد: در جامعه‌ ایمانی نباید منفعت‌طلبی و احتکار در مواقع بحرانی صورت بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری به حضور گسترده و باشکوه ملت روزه‌دار ایران در راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد: مردان و زنانی که امروز فریاد عدالت‌خواهی سر دادند در مقابل تجاوز به حقوق مظلوم سکوت نخواهند کرد.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: مسئله روز قدس همواره و چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب مورد تاکید امام (ره) بوده است.

وی با تاکید بر اینکه عربده‌کشی‌های دشمن از سر ضعف است و امروز انقلاب اسلامی دشمنانش را متحیر کرده است افزود: اعمال تحریم علیه ایران، تهدید کشور، تبلیغات ضدایرانی و ایران‌هراسی که دشمنان این انقلاب در دنیا به راه می‌اندازند همگی نشان از ترس و سردرگمی آن‌ها است.

نکونام با اشاره به اینکه نباید از فتنه‌های این دشمن ضعیف غافل شد خاطرنشان کرد: دشمنان برجام و تحریم‌ها را نگه داشتند تا کشور را از پیشرفت علمی و هسته‌ای دور کنند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: به بسیاری از رهنمودهای مقام معظم رهبری در برجام عمل نشده است و برجام درست عبرتی است برای مسئولان.

وی تاکید کرد: باید مراقب باشیم که انتخاب مواضع سیاسی مختلف به وحدت موجود در استان آسیب برساند و لازم است همه مردم با نگاه سیاسی مختلف باید در کنار یکدیگر باشند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۸:۰۰

28 Jan 2020