کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شکوه حضور مردم روزه دار لردگاني در راهپيمايي روز قدس/ تصاوير

18 خرداد 1397 ساعت 14:34

تصاويرمردم مومن و روزه دار لردگاني همزمان با مسلمانان سراسر جهان در آخرين جمعه ماه مبارک رمضان در راهپيمايي باشکوه روز قدس شرکت کرده و فرياد همبستگي با ملت هاي مظلوم و ستمديده را سر دادند.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، راهپيمايي روز قدس در لردگان امسال ظهر جمعه هجدهم  خردادماه با شعار «روز جهاني قدس، رمز وحدت و جهاد امت اسلامي، حمايت از مردم مظلوم فلسطين و زوال قطعي رژيم صهيونيستي» در شهرستان لردگان در حال برگزاري است.


مردم مومن و روزه دار شهرستان لردگان همزمان با مسلمانان سراسر جهان در آخرين جمعه ماه مبارک رمضان در راهپيمايي باشکوه روز قدس شرکت کرده و فرياد همبستگي با مردم ستمديده فلسطين، غزه، سوريه، يمن، عراق و بحرين را با شعارهاي کوبنده “مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل” سر دادند.

اين راهپيمايي با حضور اقشار مختلف مردم از ساعت 11:30 صبح و از چهارراه بسيج آغاز و شرکت کنندگان با حمل پلاکارد و با سردادن شعارهاي “مرگ بر آمريکا، مرگ بر اسرائيل، مرگ بر انگليس، مرگ بر آل سعودکافر، آل سعود ملعون”  آزادي قدس شريف را سردادند.

مردم روزه دار شرکت کننده در راهپيمايي پس از آتش زدن پرچم هاي آمريکاي جنايتکار و اسرائيل غاصب به سمت مصلاي نماز جمعه حرکت کردند.










 انتهای پیام/1027ج
 
 


کد مطلب: 39455

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39455/شکوه-حضور-مردم-روزه-دار-لردگاني-راهپيمايي-روز-قدس-تصاوير

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir