۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
کد مطلب : ۳۹۴۵۴
امام جمعه فارسان:

مسئله بيت‌المقدس و فلسطين مسئله اول جهان اسلام است

امام جمعه فارسان گفت: در روز قدس، ما نشان داده‌ايم که مسئله بيت‌المقدس و فلسطين مسئله اول جهان اسلام است و وقتي هم که مي‌خواهيم مستضعفان عالَم را به‌صف کنيم بايد جايي مثل بيت‌المقدس را نشان دهيم.
مسئله بيت‌المقدس و فلسطين مسئله اول جهان اسلام است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان گفت: امروز آخرين جمعه ماه مبارک رمضان روز جهاني قدس و روز حمايت از همه مُستضعفان عالَم است، مجدداً از همه شما عزيزان تشکر و قدرداني می کنم به خاطر حضور پرشور و حماسي در راهپيمايي روز جهاني قدس و بايد خداي متعال را شاکر و سپاسگزار باشيم.

وي افزود: امروز هرکسي با هر سليقه‌اي و حتي پيروان مذاهب ديگر، کنار هم قرار مي‌گيرند و يک‌صدا فرياد مرگ بر اسرائيل و مرگ بر امريکا سر مي‌دهند.

ملک پور بيان داشت: اگر کسي بخواهد چنين حماسه‌اي خلق کند، فقط خداوند مي‌تواند دل‌ها را به سمت آن هدايت کند و اين انسجام، وحدت و همدلي امروز که در بالاترين سطح آن مشاهده شد، به برکت عنايت و توجه خداوند به‌دست‌آمده است.

وي اظهار داشت: در روزهايي نظير روز قدس، مشاهده مي‌کنيم خداوند دل‌ها را باهم پيوند زده است، خشم‌ها را به‌طرف دشمنان خود هدايت کرده است، مِهر و محبت و دوستي مسلمانان را نسبت به يکديگر در سراسر جهان ايجاد کرده است و بايد شکر خداوند را به‌جاي بياوريم.

امام جمعه فارسان گفت: روز جهاني قدس، تنها به حمايت از آزادي قدس تعلق ندارد، بلکه روز حمايت از مستضعفان عالَم در برابر مستکبران و ستمکاران است و ما در اين روزبه همه‌کساني که در دنيا از ظلم و ستم به ستوه آمده‌اند مي‌گوييم، ملت ايران پشتيبان شماست و قدرت نظامي و موشکي ايران از او شما حمايت مي‌کند زيرا دين ما تأکيد مي‌کند که از مظلومان عالَم حمايت کنيم، همان‌طوري که رهبر معظم انقلاب چند روز پيش در حرم مطهر امام راحل فرمودند دشمن مي‌داند يکي بزند ده تا مي‌خورد.

ملک پور گفت: اين سفارش اميرالمؤمنين (ع) است که ياور ستمديدگان و دشمن ستمگران باشيم و ما اين سفارش را تا زماني که زنده هستيم، عمل خواهيم کرد و اين روز، روز اعلام پيروي از اين کلام و سفارش امام علي (ع) است.

وي تصريح کرد: در روز قدس، ما نشان داده‌ايم که مسئله بيت‌المقدس و فلسطين مسئله اول جهان اسلام است و وقتي هم که مي‌خواهيم مستضعفان عالَم را به‌صف کنيم بايد جايي مثل بيت‌المقدس را نشان دهيم.

وي بيان داشت: امروز صهيونيست‌ها روحيه خود را ازدست‌داده‌اند و ديگر از علاقه‌اي که قبلاً براي ماندن در سرزمين‌هاي اشغالي داشتند، خبري نيست و سران اين رژيم بايد خيلي التماس کنند تا يهوديان در آن سرزمين بمانند و بيشتر مايل هستند که به کشورهاي ديگر مهاجرت کنند. اين‌ها به برکت راهپيمايي‌ها و مقاومت‌ها به‌دست‌آمده است.

وي اظهار داشت: خداوند مي‌گويد چرا با مستکبران به مبارزه برنمي‌خيزيد و چرا نشسته‌ايد؛ ما امروز مي‌خواهيم بگوييم خدايا ما مبارزه خود را آغاز کرده‌ايم و اين موشک‌هاي ما اعلان‌جنگ با مستکبران است و شهرهاي موشکي در مناطق مختلف کشور تدارک ديده‌ايم تا به‌موقع باراني از موشک را بر سر آن‌ها فرود بياوريم.
 
انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۱۸:۰۷

27 Dec 2019