۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹
کد مطلب : ۳۹۴۴۸
دعوت نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري ‌از مردم استان براي حضور ‌يک‌پارچه و پرشور ‌در راهپيمايي ‌روز قدس:

به فضل پروردگار طولي نمي‌کشد که جهان بشريت نابودي صهيونيست‌ها و بازگشت فلسطينيان به سرزمين خودشان را خواهد ديد

دعوت نماينده ولي‌فقيه در استان ‌از مردم استان براي حضور ‌يک‌پارچه و پرشور ‌در راهپيمايي ‌روز قدس
به فضل پروردگار طولي نمي‌کشد که جهان بشريت نابودي صهيونيست‌ها و بازگشت فلسطينيان به سرزمين خودشان را خواهد ديد
به گزارش جهانبین نیوز  ؛ هم‌زمان با فرارسيدن آخرين جمعه ماه مبارک رمضان و در آستانه روز جهاني قدس نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد با صدور پيامي مردم شريف استان را به حضور يک‌پارچه و پرشور در راهپيمايي اين روز دعوت کردند.

متن پيام حجت الاسلام و المسلمين نکونام به اين شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحيم

فرا رسيدن روز قدس، جمعه آخر ماه مبارک رمضان که از يادگارهاي بسيار پرثمر امام راحلمان(رضوان الله تعالي عليه) است را گرامي مي‌داريم؛ اين روز قطعاً فرصت بسيار مغتنمي براي مسلمان‌ها، مؤمنين، مؤمنات و براي جهادگران در راه خدا است که به يکي ديگر از وظائف جهادي و تکاليف ايماني و اسلامي خودشان عمل کنند.

مسلمان يکي از وظائفش کفرستيزي و به هيچ عنوان با کفر و شرک و نفاق و نظام سلطه و ظالم کنار نيامدن و در پي عدالت بودن است؛ اين از وظائف مهم هر مسلمان است و روز قدس از روزهايي است که مسلمان‌ها به ميدان مي‌آيند تا عدالت اسلامي را فرياد بزنند؛ تا ريشه کن شدن ظلم و ظالم را فرياد بزنند؛ تا کوتاه کردن دست صهيونيست‌هاي جنايتکار و ظالم را از سرزمين‌هاي مردم مظلوم فلسطين فرياد بزنند و قطعاً اين حرکت هم ان‌شاءالله به فضل پروردگار متعال اثر دارد.

مؤمنين همه يک يک بدانند که آمدنشان در اين عرصه هم قطعاً فيض نزد پروردگار وپاداش الهي دارد و هم ثمره اين جهاني يعني ان‌شاءالله ريشه کن شدن نظام سلطه و صهيونيست‌ها را در پي خواهد داشت.

مسئله [راهپيمايي روز قدس] را ان‌شاءالله شما عزيزان جدي خواهيد گرفت به ويژه امسال که آمريکا در حمايت از صهيونيست‌ها شاخ و شانه بيشتري کشيده و سفارتخانه خودش را به بيت المقدس منتقل کرده تا به خيال خام خودش پايه‌هاي رژيم صهيونيستي را مستحکم‌تر کند.

مسلمان‌ها در اين فضا بيشتر ، منسجم‌تر و محکم‌تر به صحنه مي‌آيند و با مشت گره کرده و فرياد، انزجار خودشان را از اين حرکت و در عين حال توخالي بودن اين کار پوشالي را اعلام مي‌کنند و همچنين به صهيونيست‌ها و به اربابان آن‌ها با صداي بلند و مشت گره کرده مي‌گويند شما هر چه مي‌خواهيد تلاش کنيد، قطعاً بدانيد آب در هاون خواهيد کوبيد و قطعا بدانيد راه به جايي نخواهيد برد.

به فضل پروردگار طولي نمي‌کشد که نابودي صهيونيست‌ها و بازگشت فلسطينيان به سرزمين خودشان و خانه‌هاي آبا و اجدادي خودشان را جهان بشريت خواهد ديد؛ بازگشت بيت المقدس به دامان اسلام را جهان بشريت خواهد ديد. اين‌ها وعده‌هاي پروردگار است و نصرت الهي هم دنبال نصرت مؤمنين از خدا و دين خداست.

مسلمان‌ها نه تنها در ايران اسلامي بلکه در همه‌جا در خيابان‌ها مي‌آيند و قطعا خداي تبارک و تعالي هم نصرت و ياري خودش را خواهد داشت؛ بنابراين ان‌شاءالله همه يک‌پارچه و با وضو و با طهارت و با نيت خالص و ان‌شاءالله قصد قربت و براي لبيک‌گويي به فرمان امام و ولي أمر مسلمين رهبر معظم انقلاب و براي اداي تکليف ديني روز جمعه همه به مي‌پيونديم و به فضل الهي درياي خروشاني از انسان‌هاي مؤمن را شکل مي‌دهيم و ثمره‌اش را هم به زودي خواهيم ديد.

والسّلام عليکم و رحمهالله و برکاته.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۰:۱۴

28 Dec 2019