کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در چهار محال و بختياري:

ثبت‌نام متقاضيان در سامانه طرح الگوي نوين توسعه مشاغل خانگي آغاز شد

17 خرداد 1397 ساعت 18:09

رئيس جهاد دانشگاهي چهارمحال و بختياري از آغاز ثبت نام در سامانه طرح الگوي نوين توسعه مشاغل خانگي خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز  ؛ وحيد خليلي اردلي امروز در جمع خبرنگاران با اعلام اين خبر، اظهار کرد: در الگوي نوين توسعه مشاغل خانگي دستگاه‌هاي مجري طرح از جمله جهاد دانشگاهي مکلف به شناسايي و توانمندسازي اشخاص حقيقي و حقوقي بوده و با استفاده از مشاوران خود حلقه‌هاي مفقوده و خلأهاي طرح‌هاي مشابه گذشته را مرتفع خواهد کرد.

وي با بيان اينکه جهاد دانشگاهي به عنوان يک نهاد واسطه‌اي و توسعه‌اي در اين طرح وظايف و برنامه‌هاي مختلفي بر عهده دارد و اين طرح در سه مرحله انجام مي‌شود، افزود: شناسايي مزيت‌ها، توانمندسازي و آموزش و اتصال به بازار اين سه مرحله هستند.

خليلي اردلي گفت: با استفاده از روشهايي چون، نظرسنجي، مطالعات اسناد، بررسي مطالعات انجام شده در حوزه اشتغال استان، مصاحبه با خبرگان و مديران مرتبط و... شناسايي مزيت‌هاي شهرستان‌هاي مختلف استان انجام شده است.

وي تصريح کرد: در مرحلۀ دوم به منظور توانمندسازي و آموزش، آمادگي مراکز آموزش جهاد دانشگاهي، شناسايي مربيان و تسهيلگران، درج فيلم‌هاي آموزشي و مستندهاي ترويجي در سامانه طرح الگوي نوين توسعه مشاغل خانگي مربوطه انجام شده است.

خليلي اردلي با اشاره به اينکه در مرحلۀ سوم يعني مرحله اتصال به بازار نيز شناسايي برندهاي ملي و استاني، عقد تفاهم‌نامه با فروشگاه‌هاي اينترنتي و فيزيکي مرتبط با مشاغل خانگي و .... صورت گرفته است، تاکيد کرد: سامانه طرح الگوي نوين توسعه مشاغل خانگي نيز توسط جهاد دانشگاهي طراحي و رونمايي شده است.

وي ادامه داد: امکان ثبت نام متضاضيان راه‌اندازي کسب و کارهاي خانگي بدون ارائه طرح توجيهي در اين سامانه وجود دارد و اين مهم از ۱۳ خرداد ماه آغاز شده است.

خليلي اردلي امکان آموزش از طريق اين سامانه به وسيله فيلم‌هاي آموزشي متنوع کار آفريني و راه‌اندازي کسب و کارهاي خانگي، اتصال توليد کنندگان محصولات مشاغل خانگي به برندهاي ملي و استاني به عنوان پشتيبان، فروش آنلاين محصولات خانگي و آخرين اخبار مربوط به حوزه مشاغل خانگي را از مواردي برشمرد که در سامانه طرح الگوي نوين توسعه مشاغل خانگي قابل دسترسي است.

وي خاطرنشان کرد: علاقمندان متقاضي راه‌اندازي کسب و کارهاي خانگي مي‌توانند با مراجعه به آدرس اينترنتي Inhb.ir و jchb.ir و تماس با شماره ۳۳۳۸۰۸۹۰- ۰۳۸ مربوط به دبيرخانه الگوي نوين توسعه مشاغل خانگي جهاد دانشگاهي استان، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهاي پيام/۵۳۰ب


کد مطلب: 39447

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39447/ثبت-نام-متقاضيان-سامانه-طرح-الگوي-نوين-توسعه-مشاغل-خانگي-آغاز

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir