کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیانیه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری

روز قدس متعلق به همه ملت های مظلوم دنیاست

17 خرداد 1397 ساعت 10:36

سپاه قمربنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه به مناسبت روز قدس از آحاد مردم ولایتمدار چهارمحال و بختیاری برای حضور در راهپیمایی اعلام اتحاد مسلمین جهان دعوت کرد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سپاه قمربنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه به مناسبت روز قدس از آحاد مردم ولایتمدار چهارمحال و بختیاری برای حضور در راهپیمایی اعلام اتحاد مسلمین جهان دعوت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

حضرت امام خمینی(ره): "روز قدس یک روز جهانى است. روزى نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است".

مقام معظم رهبری: "ملت بزرگ ما در روز قدس با حضور یكپارچه فریاد رساى خود را در حمایت از ملت فلسطین به گوش جهانیان می‌رساند".

آینده نگری و تدبیر هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان روز جهانی قدس ستودنی می‌باشد، روز قدس، یادگار ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران برای اعلام برائت ملت های مسلمان و مردم آزادی خواه و مظلوم در اقصی نقاط جهان از نظام استکبار و صهیونیسم بین الملل است.

میلیون ها کودک و زن و مرد بی‌گناه فلسطینی به دست رژیم اشغالگر قدس از سال ۱۹۴۸ تاکنون آواره و یا قتل عام شده اند، که این جنایات هولناک با حمایت همه جانبه آمریکا، دولت های غربی و مزدوران منطقه ای آنها و بی تفاوتی و ریاکاری و معیارهای دوگانه مدعیان حقوق بشری و سازمان های بین المللی شکل گرفته است.

شهر قدس که مسجدالاقصی نخستین قبله مسلمانان را در خود جای داده، بخش لاینفک فلسطین و یکی از مهمترین اماکن سه گانه مقدس اسلامی به شمار می آید و از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای نزد مسلمانان برخوردار است و توطئه های رژیم کودک‌کش صهیونیستی برای تسلط کامل بر این شهر از جمله؛ اخراج ساکنان اصلی و غصب املاک آنها، تغییر ترکیب جمعیتی این شهر و انتقال گستاخانه سفارت آمریکا به قدس شریف، بیش از پیش ماهیت پلید شیطان بزرگ را رسوا ساخت.

بی تردید عزم و اراده ملت مظلوم فلسطین امروز قوی تر از هرزمان دیگری است و اقدامات جنایت کارانه رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا، دولت های غربی و مزدوران منطقه ای، امنیت پوشالی آن را تضمین نمی‌کند؛ بلکه موج گسترده‌ای از خشم و نفرت در میان مسلمانان و آزادیخواهان جهان ایجاد خواهد کرد که به یاری خداوند این موجود پلید را از صفحه روزگار محو خواهد ساخت.

در پرتو گفتمان انقلاب اسلامی و راهبرد جهانی‌سازی برائت از استکبار جهانی در روز جهانی قدس، امروز جبهه مقاومت ضدصهیونیستی در منطقه شکست‌ناپذیر شده و به حول و قوه الهی پایان عمر رژیم کودک کش فرارسیده است و به تعبیر مقام معظم رهبری، اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

حمایت از خط مقاومت و انتفاضه و اهمیت وحدت، هم‌گرایی و یکپارچگی گروه‌های فلسطینی برابر رژیم کودک‌کش صهیونیستی، یهودی‌سازی سرزمین‌های اشغالی ضروت دارد و تلاش برای نابودی هویت ملی و تاریخی فلسطین به شدت محکوم و از سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی و منطقه‌ای می‌خواهیم تا با اتخاذ مواضع قطعی و عملی مانع تداوم این توطئه خطرناک شوند.

همچنین از آحاد ملت سرافراز ایران اسلامی بویژه مردم ولایتمدار و غیور استان چهارمحال و بختیاری برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس و محکوم کردن توطئه های شیطان بزرگ در انتقال سفارت نحس خود به قدس شریف و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در قتل عامل مردم بیگناه فلسطین و تجدید بیعت با آرمان آزادی فلسطین و حمایت از تمام مستضعفان جهان دعوت می‌شود.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 39440

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39440/روز-قدس-متعلق-همه-ملت-های-مظلوم-دنیاست

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir