کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گلريزان، جشني که زندانيان را به آغوش گرم خانواده ها برمي‌گرداند

17 خرداد 1397 ساعت 10:26

در ايام ماه مبارک رمضان سنت زيبا و ديرينه گلريزان و جشن آزادي زندانيان جرائم غيرعمد به همت ستاد ديه استان در سراسر شهرستان‌ها برگزار مي‌شود و بسياري از زندانيان دربند به ميان خانواده خود بازمي‌گردند.


به گزارش جهانبین نیوز در ايام ماه مبارک رمضان سنت زيبا و ديرينه گلريزان و جشن آزادي زندانيان جرائم غيرعمد به همت ستاد ديه استان در سراسر شهرستان‌ها برگزار مي‌شود و بسياري از زندانيان دربند به ميان خانواده خود بازمي‌گردند.
 
همه‌ساله اين سنت زيبا باشکوه خاصي در شهرستان فارسان برگزار مي‌شود و با جمع‌آوري کمک‌هاي خيرين زمينه آزادي تعدادي از زندانيان جرائم غيرعمد فراهم مي‌شود.
 
مديرعامل ستاد ديه استان در سفر به فارسان  گفت: برگزار جشن گلريزان آزادسازي زندانيان غيرعمد در شهرستان فارسان برگزار شد که در زندان‌هاي استان حدوداً 19 نفر از زندانيان از شهرستان فارسان هستند که با بدهي نزديک به 800 ميليون تومان مي‌باشند.

حافظ طاهري افزود: در سال گذشته توانستيم به کمک خيرين و با لطف خدا 12 نفر از اين زندانيان را آزاد کنيم و به آغوش خانواده‌ها برگردانيم.
 
وي تصريح کرد: درمجموع در سال گذشته 210 نفر زنداني را آزاد کرديم که حدود 61 نفر آن‌ها بدهي با مبلغ 5 ميليون تومان داشتند که آزاد شدند و حدود 11 نفر از آن‌ها از افرادي بودندکه بين يک تا دو ميليون بدهي داشته‌اند.
 
طاهري گفت: اين نکته را مردم بايد بدانند که کمک‌هاي مردم هرچند که حداقل باشد مي‌تواند تعدادي زنداني‌ را آزاد کند.

وي بيان داشت: تلاش داريم که در بقيه شهرستان‌ها استان هم جشن گلريزان برگزار کنيم، اميدواريم که مردم در تمام استان در اين جشن‌هاي گل‌ريزان شرکت کنند و کمک‌هاي خود را به ستاد ديه استان بدهند تا همکاران ما با جديت بتوانند زنداني‌هاي زيادي را به آغوش خانواده‌هايشان برگردانند.


انتهاي پيام1026ج /590پ


کد مطلب: 39435

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39435/گلريزان-جشني-زندانيان-آغوش-گرم-خانواده-برمي-گرداند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir