۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵
کد مطلب : ۳۹۴۲۳
معاون سیاسی سپاه:

مکتب امام خمینی (ره)هرگز رها نخواهد شد/باید جوانان رابا اندیشه ها و شخصیت نورانی حضرت امام آشنا کرد

معاون سیاسی سپاه گفت: ملت ایران این پیام را به جهان خواهند داد که مکتب امام هرگز رها نخواهد شد و این اجتماعات در سالگرد حضرت امام نشان می دهد، پیوند فکری، عاطفی و اندیشه بین ملت و حضرت امام ناگسستنی است.
مکتب امام  خمینی (ره)هرگز رها نخواهد شد/باید جوانان رابا اندیشه ها و شخصیت نورانی حضرت امام آشنا کرد
به گزارش جهانبین نیوز، مراسم گرامیداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) ، با حضور جمعی از مسئولان و عموم مردم استان، شب گذشته (۱۴ خرداد) در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد

یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در این مراسم ، به همزمان شدن سالروز شهادت امام علی(علیه السلام) و ایام رحلت امام راحل(ره) اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) با روحیه ولایت پذیری و اقتدا به امیرالمؤمنین(علیه السلام) انقلاب را بنا نهادند.

وی بیان داشت: امام راحل اسلام ناب محمدی را که باعث رستگاری انسان ها می شود به جهان معرفی کرد در حالی که اسلام آمریکایی دارای ابعاد سکولاریسم و تحجر است.

جوانی افزود: در طول ۴۰ سال گذشته قدرتهای شیطانی تلاش کردند تا انقلاب اسلامی را وارد بحران های مختلف کنند اما این اتفاق با عنایت الهی و مجاهدت ها و حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب، رخ نداد.

جوانی تصریح کرد: چهارمین دهه پیروزی انقلاب اسلامی مصادف با مقطعی شده است که دشمنان تلاش دارند تا القا کنند که انقلاب در چهلمین سال خود به پایان رسیده است و جمهوری اسلامی در نقطه پایانی قرار دارد، از سوی دیگر سعی دارند مسایل را در داخل با سیاه نمایی برجسته کنند تا دستاوردهای انقلاب را از دید مردم و جوان دور نگهدارند و انقلاب را کم ارزش جلوه دهند در حالی که همه می دانند انقلاب یکی از ارزشمندترین پدیدهاست که مسیر تاریح معاصر را تغییر داد.

وی گفت: امروز دشمنان تلاش می کنند با راه اندازی جنگ نرم و جنگ های اقتصادی، نظام اسلامی که نقش الهام بخشی پیدا کرده است را از حالت الگو شدن خارج کنند و به شکل های مختلف ملت را در این جنگ ها مغلوب کنند اما مردم ایران با بصیرت و بیداری و بهره گرفتن از رهنموردهای مقام معظم رهبری، در مقابل این دسیسه ها خواهند ایستاد.

معاون سیاسی سپاه گفت: ملت ایران این پیام را به جهان خواهند داد که مکتب امام هرگز رها نخواهد شد و این اجتماعات در سالگرد حضرت امام نشان می دهد، پیوند فکری، عاطفی و اندیشه بین ملت و حضرت امام ناگسستنی است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مهمترین هدف راهبردی سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بیانگر این است که افکار و اندیشه ها و آرمانهای امام خمینی(ره) بازخوانی شود تا راه امام گم نشود.

وی بر پیروی از ولایت فقیه و ادامه دادن راه امام خمینی(ره) تأکید و تصریح کرد: امنیت و عزت اکنون کشور به دلیل مقاومت های بی صبرانه امام راحل بود و اکنون نیز تنها راه رسیدن به کمال و افتخار ملی در گرو پیمودن راه ولایت فقیه است.

جوانی با بیان اینکه دشمنان در تمام این سال های انقلاب به دنبال تحریف اندیشه های امام راحل بودند، اظهار کرد: بنابراین باید مردم و به ویژه جوانان را هرچه بیشتر با اندیشه ها و شخصیت نورانی حضرت امام خمینی(ره) آشنا کرد.







انتهای پیام/1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۲۹:۵۷

2 Jan 2020