۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۳۹۴۱۶

امام راحل بر خودش حکومت کرد تا توانست بر دلها نيز حکومت کند

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري گفت: امام راحل به معناي واقعي خودش را تحت کنترل قرار داد برخودش حکومت کرد تا توانست بر دلها حکومت کند.
امام راحل بر خودش حکومت کرد تا توانست بر دلها نيز حکومت کند
به گزارش جهانبین نیوز ؛ حجت السلام والمسلمين محمد علي نکونام نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري امروز ظهر در مراسم بيست و نهمين سالگرد ارتحال ملوکوتي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران اظهار کرد: اگر بخواهيم کسي را پيدا کنيد از بهترين هاي عالم که راهي را جلوي پاي انسان ها قرار داده باشد مي توان از امام راحل نام برد.

وي تصريح کرد: حقا" و انصافا" پس از پيامبران خدا و اولياء معصومين امام راحل با هيچ شخصيتي قابل قياس نبود.

حجت السلام نکونام با اشاره به اينکه امام خميني(ره) هيچ چيز از خودش نداشت عنوان کد: امام راحل هرچه داشت از خاندان اهل بيت(ع) و مکتب امام جعفر صادق (ع) کسب کرد.

وي يکي از بارزترين ويژگي هاي امام خميني (ره) را محو آن امام به اسلام دانست و گفت: امام راحل فقط به اسلام مي انديشيد و فقط از دين خدا حمايت مي کرد و همه تلاش او اين بود که اسلام را زنده نگه دارد.

حجت السلام و المسلمين نکونام اذعان داشت: امام راحل از خودش چيزي نداشت و هرچه داشت از اسلام و مکتب امام صادق (ع) بود که در اين جامعه مثل امام را نمي توان پيدا کرد.

وي با اشاره به اينکه امام راحل از بزرگترين نعمت هاي خدا بود بيان داشت: بايد از امام بگويئيم، تجزيه و تحليل کنيم ، بشناسيم و بمانيم و با اين نعمت خدا پيوند عميقي ببنديم.

حجت السلام نکونام با اذعان بر اينکه بعد از تلاش هايي که دشمن کرد تا اسلام را محو کند عنوان کرد: امام ايمان را در اوج و عمل صالح را نيز در اوج رساند و اسلام را زنده کرد .

وي با اذعان بر اينکه امام حسين (ع) احياگر اسلام بود بيان داشت: مستکبرين قرن ها تلاش کردند تا چهره اسلام را مخدوش کنند اما به لطف پروردگار هيچ گاه موفق نبوده و نيستند.

امام جمعه شهرکرد گفت: ما بايد روي خودمان و اسلام خودمان کار کنيم و اراده جمعي براي خودسازي بايد به وجود آيد و يکي از وظايفي که امروز داريم همين خودسازي هاست که شب هاي قدر بهترين فرصت است که از امام راحل ياد بگيريم.

وي با اذعان بر اينکه امام راحل چون خودش ساخته شد توانست انسان بسازد عنوان کرد: اين شهدا و انسان هاي ملکوتي پرورش يافتگان امام راحل بودند

حجت السلام نکونام با بيان اينکه امام علاوه بر اينکه اسلام را آزاد کرد ملت ايران هم نجات داد عنوان کرد: اين آدم هاي خاص حق عظيمي را برگردن ما دارند.

وي تلاش هاي رهبر معظم انقلاب اسلامي براي زنده نگه داشتن ايران اسلامي را نيز بسيار کار باارزشي دانست و گفت: امام خامنه اي نيز از يک فتنه تا چند فتنه که با آن مواجه شد و جلوي تمام آن ها را گرفت و مسئولين ما بايد ياد بگيرند و از ظرفيت خود استفاده کرده و به مردم نيز حق بدهند.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۲۵:۴۷

1 Jan 2020