۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۳۹۳۹۶

برگزاری نخستین نشست فصلی سال ۹۷ مربیان ادبی در شهرکرد

نخستین نشست فصلی مربیان ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهار محال و بختیاری با محوریت تبیین برنامه های سال ۹۷ تشکیل شد.
برگزاری نخستین نشست فصلی سال ۹۷ مربیان ادبی در شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ نخستین نشست فصلی مربیان ادبی کانون با حضور مربیان ادبی استان، کارشناسان ستادی و معاونت اداری مالی، فرهنگی برگزار شد.

در این نشست طرح‌های خلاق و کارگاه‌های ادبی شعر و داستان مربیان ادبی بررسی و تحلیل شد و راهکارهایی جدید برای برگزاری این کلاس‌ها به مجریان این طرح‌ها پیشنهاد شد.

تحلیل آماری کارگاه‌های ادبی و پیش‌بینی حضور اعضای فعال در این کارگاه‌ها از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این نشست محسوب می‌شد.

در این نشست برنامه‌های یکساله مربیان ادبی اعلام و برنامه‌ریزی‌های متناسب برای عملی کردن و اجرای این برنامه‌ها پیش‌بینی شد.

برسی انتظارات ستاد و مراکز از اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های ادبی در سال ۹۷ از دیگر بخش‌های مورد بررسی در این نشست بود که به صورت مجزا تحلیل شد.

گفتنی است بخش ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با همکاری ۱۱ نیروی ادبی در ۱۷ مرکز فرهنگی هنری ثابت و ۱۲ روستا در بخش مکاتبه‌ای سالانه بیش از ۵ هزار کودک و نوجوان را تحت پوشش فعالیت‌های ادبی خود قرار داده است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۰:۵۴

2 Jan 2020