۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۳۹۳۹۵
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری:

هجوم ریزگردها به چهارمحال و بختیاری/ افزایش شدت آلودگی‌ها در بعدازظهر امروز

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این پدیده شاخص کیفیت هوا برای گروه‌های حساس در وضعیت ناسالم قرار داده است گفت: این وضعیت برای امروز و فردا ادامه خواهد داشت و امروز بعداازظهر با وزش باد بر شدت آلودگی‌ها افزوده خواهد شد.
هجوم ریزگردها به چهارمحال و بختیاری/ افزایش شدت آلودگی‌ها در بعدازظهر امروز
مهرداد قطره معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: با توجه به توده گرد و غباری که کشورهای عراق و کویت را فرا گرفته، و گسترش این توده به سمت ایران پدیده ریزگردها از بعدازظهر روز گذشته وارد استان شده و هوای استان را آلوده کرده است.

وی با بیان اینکه این پدیده شاخص کیفیت هوا برای گروه‌های حساس در وضعیت ناسالم قرار داده است افزود: توصیه می‌شود سالمندان، کودکان، زنان باردار و بیماران قلبی در این مدت تا حد ممکن در منزل بمانند.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: این وضعیت برای امروز و فردا ادامه خواهد داشت و امروز بعداازظهر با وزش باد بر شدت آلودگی‌ها افزوده خواهد شد.

قطره افزود: در برخی از نقاط استان چون بروجن، اردل، لردگان، بخشی از میانکوه و شلمزار احتمال بارش رگبارهای پراکنده و رعد و برق وجود دارد اما در این مدت کاهش دما وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۳۲:۱۶

27 Dec 2019