۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸
کد مطلب : ۳۹۳۹۱
امام جمعه لردگان:

امروزه ايران اسلامي به مرکز فرماندهي بيداري و مقابله با ملت هاي اسکتباري تبديل شده است

امام جمعه لردگان گفت: بمب بيداري اسلامي را امام (ره) در منطقه منفجر کرد و الان بعد از 40 سال پيروزي انقلاب اسلامي اين ايران اسلامي به مرکز فرماندهي بيداري و مقابله با ملت هاي اسکتباري تبديل شد، امروز همه جهان الگو و درسشان از ايران و امام راحل است.
امروزه ايران اسلامي به مرکز فرماندهي بيداري و مقابله با ملت هاي اسکتباري تبديل شده است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از سلام لردگان؛ حجت الاسلام تاج زاد امام جمعه لردگان در نماز جمعه اين هفته به چهار نکته کليدي از حضرت علي (ع) بيان داشته اند و گفت: يک ترس از خدا و دعوت به خدا ترسي و داشتن تقوي الهي دوم، از آنچه خدا نهي کرده بپرهيزيد سوم، وعده هاي راستين که خدا آماده استحقاق آن را عنايت کرده باشيد  و چهارم قيامت و روز رستاخيز که در آنجا سوال و جوابي هم وجود دارد.

وي در ادامه گفت: دنياي امروز عصر نبرد با فرهنگ هاست اگر از ائمه اطهار الگو گرفته باشيم فريب فرهنگ بد را نخواهيم خورد و در ما تاثير نخواهد گذاشت؛ زندگي امامان ما الگوست براي مسلمانان، زندگي امام حسن مجتبي (ع) نيز الگوست براي ماها که در طول زندگي خود چندين بار کل زندگي خود را به فقرا بخشيد.

وي به خصلت هاي مهم امام حسن مجتبي (ع) اشاره کرد و گفت: حلم و بردباري ايشان و بخشش و جود ايشان از مهمترين خصلت هاي آن امام بزرگوار است.

تاجزاد گفت: يکشنبه 13 خرداد شب قدر است و شب ضربت خوردن امام شيعيان حضرت علي (ع) و از روحانيت معظم خواستند که نحوه زندگي حضرت علي (ع) را به مرد بياموزند و آشنا سازند تا مردم ببينند چقدر به زندگي حضرت علي (ع) نزديک هستند.

وي به شب هاي قدر نيز اشاره کرد و گفت: بايد اين شب ها را قدر دانست اگر کسي در اين ايام به عبادت خداوند بپردازد و از خداوند طلب آمرزش و عاقبت بخيري نمايد مطمئناً گناهانش آمرزيده مي شود.
 
امام جمعه لردگان با اشاره به کلام حضرت امام محمد باقر (ع) بیان داشت: اگر به اندازه ستارگان، عظمت کوه ها و درياها گناه کرده باشيد و در شب قدر بيدار بمانيد و به راز و نياز بپردازيد خداوند همه يگناهانش را مي بخشد لذا اين سه شب را گرامي و توجه ويژه اي داشته باشيد خصوصاً شب بيست و سوم ماه مبارک رمضان.
 
ايشان گفت: 14 خرداد سالروز ارتحال امام (راحل) بزرگوار است اگر چه از حوادث تلخ تاريخ انقلاب است اما آن تشيع جنازه و علاقه امت با امام مرحمي بود بر دلها  امام خردمند بود، امام يک شخصيتي کم‌نظير بود در تاريخ انقلاب، امام فردي قاطع، خردمند، بيدار و متقي بود براي اسلام ناب محمدي تبليغ مي کرد.

خطيب جمعه لردگان اشاره داشت: نگاه امام (ره) يک نگاه جهاني و بين المللي بود و اسلام را براي همه جهان مي خواستند، امام راحل نشان داد روحيات ذلت ناپذيري و ستم ستيزي دارد؛ نهيب امام يک ساعقه اي و لرزه بر اندام استکبار و نوکرانش انداخت، بقيه کشورها، آمريکا را که مي بينند سر تعظيم فر مي آورند اما امام بزگوار آمريکا را شيطان بزرگ ناميدند.

وي گفت: آمريکا يک ماهيت درندگي دارد و اسرائيل يک غده سرطاني چرکين است.
 
تاج زاد بيان داشت: بمب بيداري اسلامي را امام (ره) در منطقه منفجر کرد و الان بعد از 40 سال پيروزي انقلاب اسلامي اين ايران اسلامي به مرکز فرماندهي بيداري و مقابله با ملت هاي اسکتباري تبديل شد، امروز همه جهان الگو و درسشان از ايران و امام راحل است، امام ولايت فقيه را در مهندسي نظام اسلامي يک جايگاه ويژه بخشيد.
 
امام جمعه لردگان در ادامه در خصوص 15 خرداد نيز گفت: 15 خرداد ماهيت استقلال طلبي داشت و اراده مردم بود نه حرکت حزبي و گروهي حرکتي مردمي بود راهنمائي روحانيت اين حرکت را بوجود آورد.

وي به جشن گلريزان هم اشاره نمود و گفت: در جشن گلريزان شهرستان لردگان 75 ميليون تومان جمع آوري شده بود براي آزادي زندانيان جرائم غير عمد کمک خوبي بود اما شما نمازگزاران هم کمک کنيد تا افرادي که جرائمشان غيرعمد است و در زندانها گرفتارند، آزاد شوند و در آغوش خانواده هايشان برگردند.

وي در پايان از مردم ولايت مدار لردگان خواست در جمعه آينده که روز جهاني قدس است هر چه باشکوه تر در راهپيمائي شرکت کنند.
 
انتهاي پيام1026ج /630ل
 
مرجع : پایگاه خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۴۲:۵۶

24 Jan 2020