کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

محتوای انقلاب اسلامی علوی بودن جامعه است/ روز قدس جهاد مستمر و پیاپی انقلاب با اسرائیل و آمریکا است

11 خرداد 1397 ساعت 14:26

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری روز قدس را جهاد مستمر و پیاپی انقلاب با اسرائیل و آمریکا دانست و گفت: باید همواره مشت‌ها در مبارزه با رژیم اشغالگر قدس گره کرده باشد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد یکی از مشکلاتی که به جامعه ضربه وارد می‌کند را وجود روحیه پذیرش هر آنچه شنیده می‌شود در انسان دانست و اظهار کرد: در رسانه‌ها، اجتماع، فضای مجازی و ... مطالب زیادی انتشار داده می‌شود که هیچ کدام صحت ندارد، ایمان حکم می‌کند هر چیزی را که می‌شنویم سریع باور نکنیم.

وی با اشاره به همزمانی ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) با نوزدهم ماه مبارک رمضان بیان داشت: محتوای انقلاب اسلامی علوی بودن جامعه است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری احیای مرام و شیوه امام علی (ع) را از افتخارات رزمندگان، شهدا و... عنوان و تاکید کرد: جنگ هشت ساله علیه ایران، اتحاد کشورها علیه انقلاب، وجود 17 هزار شهید ترور و... همگی برای ما عادی است چون نمی‌توان در راه امام علی (ع) گام برداشت اما با مشکل مواجه نشد.

نکونام با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) و مبارزان زمان شاه هیچگاه به فکر بیرون کردن شاه از کشور و حکومت به جای او نبودند بلکه تنها هدف آن‌ها زنده نگه داشتن اسلام بود اضافه کرد: امروز هم باید به فکر اسلام بود و منافع شخصی‌مان را بر ارزش‌های اسلام برتری ندهیم.

وی خاطرنشان کرد: باید مراقب توطئه‌های دشمنان در خارج و برخی در داخل باشیم و این باور که خامنه‌ای خمینی دیگر است باید در جامعه نهادینه شود.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به شب‌های قدر بیان داشت: مراقب باشید این فرصت‌ها را از دست ندهید و این شب‌ها را قدر بدانید و با اخلاص از آن‌ها برخوردار شوید.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری روز قدس را جهاد مستمر و پیاپی انقلاب با اسرائیل و آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: باید همواره مشت‌ها در مبارزه با رژیم اشغالگر قدس گره کرده باشد.

نکونام بیان داشت: با توجه به انتقال سفارت آمریکا به قدس قطعاً اجتماع مردم در این روز پرشکوه‌تر، مشت‌ها گره‌کرده‌تر و دل‌ها سرشار از کینه بیشتر نسبت به اسرائیل است و حضور مرد در این روز نشان دهنده کینه مسلمانان از این رژیم خواهد بود.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه بنده به آینده این استان امیدوار هستم یادآور شد: سخنان بنده تنها برای اصلاح جامعه است.

انتهای پیام/1026


کد مطلب: 39389

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39389/محتوای-انقلاب-اسلامی-علوی-بودن-جامعه-روز-قدس-جهاد-مستمر-پیاپی-اسرائیل-آمریکا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir