کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر اردل:

سبک مديريت امام علي (ع) راه روشن موفقيت در کشور است

11 خرداد 1397 ساعت 14:54

امام جمعه شهر اردل گفت: عدالت، آزادي، تفکر و بيان از شاخصه هاي حکومت و مديريت امام علي (ع) است لذا مسئولان و مردم بايد خودشان را به این شاخصه ها نزديک کنند تا بتوانیم جامعه اي سالم و پيشرو داشته باشيم.


به گزارش جهانبين نيوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي با اشاره به انجام واجبات الهي در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان بايد واجبات الهي نيز به نحو احسنت انجام دهند که يکي از اين واجبات فريضه امر به معروف و نهي از منکر است.

حجت الاسلام بهرامي با اشاره به آيه ۱۹۰ سوره آل عمران "إن في خلق السماوات والأرض واختلاف الليل والنهار لآيات لأولي الألباب " اين آيه پيام مهمي را به ما داده است و آن پيام اين است که آن کساني از آفرينش هستي بهره مي برند ومتذکر مي شوند که از خرد بهره داشته باشند اين شگفتي ها ودگرگوني ها، اتفاقات، نظم در عالم، علم و زيبائي که سراسر هستي را پر کرده فقط براي خردمندان نشانه است.

سبک مديريت امام علي (ع) راه روشن موفقيت در کشور است

حجت الاسلام بهرامي امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با اشاره به فرا رسيدن شب هاي قدر و سالروز ضربت خوردن حضرت علي (ع) در محراب مسجد اظهار کرد: احيا داشتن شب هاي قدر فرصتي استثنايي است که انسان مي تواند گشايشي در مشکلاتش داشته باشد.

بهرامي به صفت عدالت محوري امام علي (ع) اشاره کرد و افزود: اميرالمومنين علي (ع) براي ايجاد عدالت، امنيت و استقرار اسلام در جامعه مبارزه اي راسخ و بي امان با دشمنان داشت و چشم فتنه را کور کرد اما دشمنان که نخواستند عدالت جهان گستر شود اين امام همام را به شهادت رساندند.

وي با بيان اينکه سبک مديريت امام علي (ع) راه روشن موفقيت در کشور است افزود: عدالت، آزادي، تفکرو بيان از شاخصه هاي حکومت ومديريت امام علي (ع) است لذا مسئولان و مردم بايد خودشان را به این شاخصه  نزديک کنند تا بتوانیم جامعه اي سالم و پيشرو داشته باشيم.

امام جمعه شهر اردل به ۱۴ خرداد سالروز رحلت حضرت امام خميني (ره) اشاره و ضمن تسليت سالگرد ارتحال ملکوتي بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي، گفت: امام راحل پديده بي نظير قرن حاضر بود.

وي با اشاره به اينکه حضرت امام خميني (ره) با انقلاب خودشان، تمام معاملات جهان و جهانيان را برهم زد، اظهار کرد: شخصيت معمار و بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي به قدري عظيم و گسترده است که هرچه در مورد اين انسان بزرگ و با عظمت سخن گفته شود باز کم است.

حجت السلام بهرامي با اشاره به اعتصاب کاميون داران اظهار کرد: اين نارضايتي ها و ناآرامي ها از نقشه هاي شوم دشمنان به خصوص آمريکاي جنايتکار است که مي بايست مسئولان هوشيار باشند  و قبل از اينکه آنها بخواهند توطئه اي عليه ايران طراحي کنند بايد آن را در نطفه خفه کنند.

انتهاي پيام1026ج/۵۷۰ه


کد مطلب: 39387

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39387/سبک-مديريت-امام-علي-ع-راه-روشن-موفقيت-کشور

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir