۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸
کد مطلب : ۳۹۳۷۳

کارگاه‌های تابستانه در کانون چهار محال و بختیاری برگزاری می‌شود

اعضای مراکز و دانش آموزان استان طی تابستان سال جاری از بیست فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهره مند می شوند.
کارگاه‌های تابستانه در کانون چهار محال و بختیاری برگزاری می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ با توجه به غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوعی طی تابستان سال جاری در مراکز کانون برگزار خواهد شد.

براساس این خبر تنوع فعالیت‌های فرهنگی هنری ازجمله مواردی بوده است که در پیش‌بینی این برنامه‌ها صورت گرفته است و این کارگاه‌ها علاوه‌بر تابستان در طول سال نیز تداوم خواهد داشت.

فعالیتهای فرهنگی هنری تابستانه کانون در ۲۱ مرکز ثابت در ۹ شهرستان استان از ۲۷ خردادماه ۹۷ آغاز به کار خواهد کرد و فعالیت‌هایی چون، قرآن، رباتیک، نگارگری و تذهیب، معرق و منبت، موسیقی کودک، مهندسی خلاق، روخوانی کتاب، گلایدر، نوشتن خلاق، عکاسی، شاهنامه‌خوانی، نجوم، کاردستی، نقاشی و طراحی، خوشنویسی، سفالگری، پویانمایی و ساخت عروسک‌های نمایشی و ویترای و چرتکه ازجمله کارگاه‌های پیش‌بینی شده در این دوره از کلاس‌های اوقات فراغت کانون است.

گفتنی است، بهره‌مندی از مربیان خلاق و توانمند در برپایی این کارگاه‌ها و ویژه‌برنامه‌های اوقات فراغت ازجمله مواردی است که به صورت ویژه در این دوره از کلاسها مورد توجه قرار گرفته است و زمان ثبت‌نام این کارگاه‌ها از ۲۲ خردادماه در کلیه مراکز کانون استان صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۴:۰۵

10 Feb 2020