کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری كارگاه آموزشي «پرتو فرآوري مواد با استفاده از تابش‌های يونيزان، مزايا و كاربردهاي آن» در دانشگاه شهرکرد

7 خرداد 1397 ساعت 9:45

كارگاه آموزشي «پرتو فرآوري مواد با استفاده از تابش‌های يونيزان، مزايا و كاربردهاي آن» به همت مركز كارآفريني دانشگاه با حضور جمعی از اعضاي هيأت علمي، كارشناسان آزمايشگاه و دانشجويان تحصيلات تكميلي در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ كارگاه آموزشي «پرتو فرآوري مواد با استفاده از تابش‌های يونيزان، مزايا و كاربردهاي آن» به همت مركز كارآفريني دانشگاه با حضور جمعی از اعضاي هيأت علمي، كارشناسان آزمايشگاه و دانشجويان تحصيلات تكميلي در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

شرکت‌کنندگان اين كارگاه با مباحث تاريخچه فناوري هسته‌ای، رشته‌های تحصيلي مرتبط با علوم هسته‌ای، اهميت امنيت غذايي و تأثير آن بر اقتصاد كشور، پرتو فرآوري و كاربردهاي آن در حوزه‌های كشاورزي و صنايع غذايي، دامپروري، بهداشت و سلامت، آرايشي و بهداشتي، پليمرها، آثار باستاني و جواهرآلات، مزايا و معايب استفاده از پرتو فرآوری، ابعاد اقتصادي، اجتماعي پرتو فرآوری در حوزه‌های محیط‌زیست، امنيت غذايي، كشاورزي، بهداشت و سلامت و...آشنا شدند.

گفتنی است، به شرکت‌کنندگان در این کارگاه آموزشی گواهينامه آموزشي اعطا شد.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 39353

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39353/برگزاری-كارگاه-آموزشي-پرتو-فرآوري-مواد-استفاده-تابش-های-يونيزان-مزايا-كاربردهاي-دانشگاه-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir