۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۳۹۳۵۱
مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره دو شهرکرد:

برگزاری کارگاه پرورش حس دینی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری

مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره دو شهرکرد گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره دو شهرکرد اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشهای دینی جهت اعضای مرکز کرد.
برگزاری کارگاه پرورش حس دینی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری
سمیه ویسی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره دو شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره بر لزوم آموزش‌های دینی در مراکز کانون به برگزاری کارگاه‌های پرورش حس دینی با محوریت آموزش آداب اجتماعی روزه‌داری اظهار کرد: دعوت از کارشناسان دینی و آموزش‌های نخصصی در این راستا ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این کارگاه‌ها محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر ارائه فعالیت‌های دینی در کانون، ایجاد زمینه آشنایی با احکام و فرامین دین، علاقه و انس‌کودکان با قرآن و مفاهیم دینی، استفاده از شیوه‌های غیرمستقیم و عملی در ارائه و انتقال مفاهیم قرآنی به کودکان و انتقال مفاهیم آموزشی و تربیتی قرآن به کودکان را ازجمله اهداف برگزاری این کارگاه‌ها عنوان کرد.

ویسی برگزاری کارگاه‌های دوره‌ای با محوریت‌های حجاب و عفاف، آموزش روخوانی و مفاهیم قرآنی، آموزش احکام و... را از جمله برنامه‌های مستمر دینی در مرکز فرهنگی هنری شماره دو شهرکرد عنوان کرد.

مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره دو شهرکرد آموزش کلیاتی درخصوص آداب اجتماعی روزه‌داری، رسالت روزه‌دار در اجتماع، روزه‌خواری وعواقب آن، آسیب‌های اجتماعی روزه‌خواری و تفاوت‌های روزه‌یاری و روزه‌خواری برای اعضا، پرسش و پاسخ در این زمینه، با حضور ۷۰ عضو کودک و نوجوان دختر را ازجمله فعالیت‌های انجام شده در این کارگاه عنوان کرد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۴۱:۲۴

2 Jan 2020