۰
plusresetminus
امام جمعه لردگان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه با اشاره به بهانه جويي‌هاي دشمنان عليه انقلاب اسلامي، گفت: دشمن هيچ‌گاه بر سر قول خود باقي نمي‌ماند و نبايد به آنان اعتماد کرد.
بهانه جويي دشمنان انقلاب اسلامي، ربطي به انرژي هسته اي ندارد/ هر چه در مقابل دشمن کوتاه بياييم دشمن گستاخ‌تر مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام تاج زاد امام جمعه لردگان گفت: اگر مي خواهيد دعايتان مستجاب گردد حضرت علي (ع) مي فرمايند: تقوي الهي پيشه کنيد درون خود را خالص کن اهل امر به معروف و نهي از منکر باشيد .

وي گفت: ماه رمضان ماه نزول قرآن است ماه انس با قرآن است و در اين ماه بسيار قران بخوانيد و با خداي خودتان حرف بزنيد چون اين ماه، ماه مسابقه بين بندگان در اطاعت و بندگي خدا مي باشد.
تاج زاد گفت: اتهامات بي اساس وزير خارجه امريکا و صحبت از تغيير حاکميت در ايران نشان از ترس آنها از نفوذ ايران در منطقه دارد.

وي افزود: براي ترامپ اصول گرايي و اصلاح طلبي معنايي ندارد و مشکل اصلي او با اصل نظام ما مي باشد و دائم ملت ما را مورد تحريم قرار مي دهد هر چند اين تحريم ها هيچ اثري بر ملت ما نداشته و نخواهد داشت.

امام جمعه لردگان گفت: رهبر معظم انقلاب (مدظله العالي) فرمودند: آمريکا با اصل نظام ما مشکل دارد برجام و فرجام بهانه است برجام يک تجربه تلخي بود و نشان از اين دارد که نمي توان به غرب اعتماد نمود.

وي گفت: هدف آمريکا قطع اميد ملت ايران، گسترش ياس و نااميدي است اما رهبر معظم انقلاب مي فرمايند: ما مي توانيم بدون کدخدا پيشرفت کنيم و لازمه آن اين است که دولتمردان به نيروهاي جوان و متخصص ميدان بدهند و به آنها اعتماد نمايند.
امام جمعه لردگان بيان داشت: ما با اروپاييان دعوايي نداريم منتها به آنها اعتماد هم نداريم و در رابطه با صلاح هاي موشکي کشور ما به هيچ کدام از کشورهاي غربي مذاکره نداشته و نداريم.

وي به 5 خرداد سالروز وفات حضرت خديجه اشاره نمود و گفت: لازم است مراسم در خور شان آن حضرت در سطح شهرستان گرفته شود زيرا ايشان تمام هستي خود را وقف اسلام نمود.

وي به 7 خرداد سالروز تاسيس مجلس شوراي اسلامي اشاره نمود و گفت: مجلس دو وظيفه قانوني دارد يک قانون گذاري و دو نظارت و درخواست ما نمازگزارن از نمايندگان اين است که به شعار سال توجه نمايند و قوانين را در اين راستا و به نفع مردم تصويب نمايند و نگاهشان نگاه ملي باشد و نه نگاه منطقه اي يا بخشي.

خطيب جمعه لردگان خطاب به مردم و مسئولين گفت: حرمت اين ماه را در شهرستان نگه دارند و از روزه خواري در ملاعام بپرهيزيد و به کساني که به اين عمل دست مي زنند تذکر دهيد تا شان اين ماه حفظ شود.

وي به مشکلات شهرستان اشاره نمود و گفت: مسئولين بايد به مردم گزارش کار بدهند و مردم حق دارند از مسئولين سوال بپرسند و ميز خدمت موجود در مصلي اولاامر شهرستان به همين منظور قرار داده شده است.

وي گفت: در اين مدتي که من در شهرستان لردگان بوده ام مشکلات زمين آرامستان حل و فصل گرديد و زمين ميدان ميوه و تره بار شهرستان هم در جلسه شوراي اداري به دستور استاندار و حمايت نماينده مردم شهرستان در مجلس شوراي اسلامي حل شد.

انتهاي پيام/ 630 ل
 
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۵۷:۴۱

3 Jan 2020