۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۳۹۳۳۴
مدير کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري:

روابط عمومي ها در پيشرفت و گسترش ورزش نقش محوري دارند

مدير کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري با اشاره به نقش بي بديل و محوري روابط عمومي ها در هيات هاي ورزشي گفت: روابط عمومي ها مي توانند در انعکاس عملکرد ورزش استان نقش مهمي داشته باشند.
روابط عمومي ها در پيشرفت و گسترش ورزش نقش محوري دارند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر ، علي کريمي مدير کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري اظهار داشت: همواره بايد توفيقات ورزشکاران استان به شکل مطلوب منعکس شود تا باعث اميدآفريني و دلگرمي اهالي ورزش و جامعه شود.

وي جامعه کنوني را جامعه ارتباطات و جنگ بين مدال هاي المپيک دانست و گفت: شيوه و روش اطلاع رساني اخبار ورزشي بايد به گونه اي طراحي شود که در جامعه نفوذ کند و اثرگذاري آن بر مردم مشهود باشد.

وي با بيان جذابيت حوزه ورزش ميان آحاد جامعه خاطرنشان کرد: در اين راستا تقويت روابط عمومي ها در چهار حيطه ورزشي تعليم و تربيتي، همگاني، حرفه اي و قهرماني حائز اهميت است.

وي در پايان خاطرنشان کرد: همواره بايد به نقش روابط عمومي و تاثيرات آن در پيشبرد اهداف توجه کرد و جايگاه اين حوزه را مهم برشمرد.

درادامه اين دوره آموزشي، دکتر مهرداد صادقي، عضو هيات علمي دانشگاه خوراسگان به تدريس اصول و مباني روابط عمومي پرداخت.
گفتني است دوره يک روزه با عنوان"اصول روابط عمومي" و " اصول خبرنويسي ورزشي" صبح امروز با حضور ۴۴ مسئول روابط عمومي ادارات ورزش و جوانان، هيات هاي ورزشي و خبرنگاران ورزشي نويس استان در شهرکرد برگزار شد.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۳۹:۲۰

4 Jan 2020