۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۳۹۳۳۳
استاندار چهارمحال و بختياري:

حماسه سوم خرداد پيروزي حق بر باطل است

استاندار چهارمحال وبختياري در پيامي به مناسبت فرا رسيدن سوم خرداد سالروز آزادسازي خرمشهر تاکيد کرد: آزادي خرمشهر و سوم خرداد پيروزي حق بر باطل بود.
حماسه سوم خرداد پيروزي حق بر باطل است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر ؛ استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر را تبریک گفت که متن پیام به شرح ذیل است :

تاريخ پر فراز و نشيب انقلاب اسلامي ايران، مملو از رويدادهايي است که هر يک به عنوان تابلوي افتخاري ثبت و همچون سپهري پرستاره مي درخشند. در اين ميان،حماسه آزاد سازي خرمشهر ، به عنوان نقطه عطفي به شمار مي آيد که با مدد الهي و با صلابت و فداکاري فرزندان قهرمان اين مرز و بوم ، به منصه ظهور رسيد.

بي شک آزادي خرمشهر جاودان را بايد مرهون تلاش و استقامت انسان هاي خود باور و خدا محوري دانست که پيام آزادي و آزادگي را فرياد کشيدند و در لبيک به رهبر و مقتداي خويش داستان عشق و دلدادگي به ولايت را ماندگار نمودند.

آزادي خرمشهر نشان داد که وقتي جبهه کفر و استکبار با همه امکانات مادي، رسانه اي و نظامي خود در يک طرف و ايمان و اعتقاد راسخ به خدا و شهادت با پشتوانه مکتب حسيني و عاشورايي در طرف ديگر قرار مي گيرند، پيروزي اين عرصه با کساني است که براي خدا حرکت کرده و در اين راه از جان و مال خود گذشتند و براي تحقق آرمانهاي نظام الهي همه هستي خود را فدا نمودند.

اينجانب با گراميداشت ياد و خاطره شهداي گلگون کفن عمليات فتح خرمشهر و امام شهيدان، سالروز اين نصر بزرگ الهي را به پيشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامي و همه مردم استان چهارمحال و بختياري ، خصوصاً خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ايثارگران و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس تبريک و تهنيت عرض نموده ، توفيقات همگان را در مسير پاسداشت از آرمانهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، از درگاه ايزدمنان مسئلت دارم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۳:۵۶

25 Jan 2020