۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۳۹۳۱۵

استفاده از کالاي ايراني نيازمند فرهنگ سازي در بين مردم است

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري گفت: نياز است در رابطه با استفاده از کالاي ايراني و تعديل مصرف که يک مسئله حياتي براي بقاي سياسي و اقتصادي هر کشوري است، فرهنگ‌سازي صورت بگيرد.
استفاده از کالاي ايراني نيازمند فرهنگ سازي در بين مردم است
به گزارش جهانبین نیوز ؛ جواد کارگران دهکردي مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر؛ اظهار کرد: نياز است در رابطه با استفاده از کالاي ايراني و تعديل مصرف که يک مسئله حياتي براي بقاي سياسي و اقتصادي هر کشوري است، فرهنگ‌سازي صورت بگيرد.

وي ادامه داد: مسئله استفاده از کالاي ايراني بايستي در دو بخش بسترسازي فرهنگي براي مصرف‌کننده و زمينه‌سازي عملي در بخش توليد مورد بررسي قرار بگيرد که وظيفه اين طرح پرداختن به موضوع فرهنگ‌سازي در جهت استفاده از کالاي ايراني و تعديل مصرف است.

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري با اشاره به اهداف طرح پيشنهادي فرهنگي حمايت از کالاي ايراني، خاطرنشان کرد: استفاده از کالاي ايراني، ايجاد همگرايي بين دستگاه‌هاي فرهنگي و توليدي، حمايت از سرمايه‌هاي انساني و اجتماعي ملي، بسترسازي جهت اشتغال جوانان و جلوگيري از خروج ارز از کشور و حمايت فرهنگي و عمومي از توليد داخلي و توسعه اقتصاد کشور از اهداف اين طرح است.

کارگران در ادامه با بيان اينکه در طرح فرهنگي حمايت از کالاي ايراني براي مجريان طرح راهکارهايي تعيين شده است، گفت: تبديل استفاده از کالاي ايراني به گفتمان، فرهنگ‌سازي حمايت از کالاي ايراني، اطلاع‌رساني و تبليغات، ارتقا و کيفيت‌بخشي سطح فناوري بخشي از اين راهکارها است و درهمين راستا برنامه‌ها و فعاليت‌هاي هر دستگاه مشخص و جهت اجرا ابلاغ شده است.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۰۴:۰۶

29 Dec 2019