۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
کد مطلب : ۳۹۲۷۷
امام جمعه شهرکرد:

هرچه تحريم ها بيشتر شود ملت ايران پويا تر مي شوند / ملت ايران را از تحريم نترسانيد

امام جمعه شهرکرد گفت: : تحريم از اول انقلاب تا امروز بوده است و به فضل الهي هرچه تحريم‌ها بيشتر شده ملت ايران برجسته‌تر، پوياتر و زنده‌تر شده است.
هرچه تحريم ها بيشتر شود ملت ايران پويا تر مي شوند / ملت ايران را از تحريم نترسانيد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر ؛ حجت‌الاسلام و المسلمين محمدعلي نکونام ظهر امروز در خطبه‌هاي نمازجمعه شهرکرد اظهار کرد : مراقب باشيد اين ترس بهانه‌اي براي امتياز دادن نشود، تحريم مردم را آزموده‌تر و جامعه را زنده‌تر مي‌کند.


امام جمعه شهرکرد به مسئله برجام اشاره کرد و گفت: اروپايي‌ها هرگز آمريکا را از دست نمي‌دهند و اگر هنوز علنا اعلام نکرده‌اند فقط براي خريدن زمان بيشتر است، متوليان امر مراقبت کنند که ملت ايران بيش از اين آسيب نبيند.


نکونام به سوم خردادماه سالروز آزادسازي خرمشهر و روز مقاومت اشاره کرد و آن را يکي از معجزات تاريخ و عنايت خدا به مردم ايران دانست و افزود: دفاع مقدس براي ملت ايران سراسر تجربه و آزمون است.


وي خيزش عمومي مقاومت، فلسطين و جهان اسلام عليه رژيم صهيونيستي را از دستاوردهاي انقلاب اسلامي دانست و اظهار داشت: طولي نمي‌کشد که استکبار ريشه‌کن شود چرا که اميد به فضل الهي در دل مقاومت زنده است.

خطيب نمازجمعه شهرکرد با بيان اينکه فساد نه فقط دامن مفسد بلکه همه جامعه را مي‌گيرد، عنوان کرد: هر فسادي رواج پيدا کند همه آسيب مي‌بينند و راه چاره اين است که همه ناظر باشند.


نکونام تصريح کرد: همه بايد در رخت بربستن فساد از جامعه کمک کنيم، همه مسؤول هستيم و مبادا بي‌تفاوتي و بي‌غيرتي پيشه کنيم.

وي ماه مبارک رمضان را بهترين فرصت براي اصلاح خود و جامعه خواند و گفت: ماه رمضان فقط براي نخوردن و نياشاميدن نيست، ماه مهماني حضرت حق است و کسي لايق اين مهماني است که بنده تمام عيار پروردگار شود.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به روز جهاني موزه و ميراث فرهنگي خاطرنشان کرد: آثار گذشتگان بايد حفظ شود اما همانطور که بوده و هست نه با اعمال سليقه؛ ما حق تطهير تاريخ را نداريم متوليان ميراث فرهنگي مراقب باشند جاي ظالم و مظلوم عوض نشود اين تصرف در تاريخ است.


نکونام اضافه کرد: تاريخ بايد همچون آينه‌اي شفاف در معرض ديد مردم قرار بگيرد تا عبرت‌آموز باشد.
وي به ۳۰ ارديبهشت‌ماه روز ملي جمعيت نيز اشاره کرد و افزود: امروز براي کشور ما و مکتب شيعه جمعيت و ازدياد نسل يک اصل و ضرورت است.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۱:۵۳

1 Jan 2020