کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری:

رسانه باید متعهد باشد/ وظیفه رسانه ها روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه است

7 ارديبهشت 1397 ساعت 10:01

تریبون رسانه های نظام که اینک وظیفه روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه را برعهده دارند، با بهای خون شهدا زنده و رساست.رسانه باید صدای مردم باشد در عین حال به مدیران و مسئولان فرصت دفاع بدهد.


به گزارش جهانبین نیوز، مهرداد عظیمی مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، روز پنجشنبه در جلسه هم اندیشی اعضای بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری که با حضور عیسی حیدری، مسئول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد، امانتداری، دلسوزی، نگاه عدالت محور و نقد پذیری فارغ از جناح بندی سیاسی را از ویژگی های اصحاب قلم دانست و افزود: مردم بهترین قاضی در بررسی و سنجش عملکرد دست اندرکاران هستند.

مهندس عظیمی، با اشاره به هجمه استکبار جهانی در ورود به جنگ نرم هدف قرار دادن فرهنگ غنی امت اسلامی تاکید کرد: بطور یقین، نقش رسانه ها در این زمینه بی بدیل است.

عیسی حیدری،مسئول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری نیز گفت: وظایف مطبوعات و رسانه ها، با توجه به نامگذاری سال ۹۷ از سوی مقام معظم رهبری تولید کالای ملی و اشتغال است که باید در راستا استفاده از کالاهای ایرانی و کاهش مصرف کالای خارجی تبلیع و اطلاع رسانی شود.

عیسی حیدری افزود: بازگو کردن دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و دلگرمی مردم به نظام جمهوری اسلامی از وظایف اصلی رسانه ها و اصحاب مطبوعات است.
به گزارش جهانبین نیوز در این نشست خبرنگاران و اصحاب مطبوعات نیز با ارائه نظرات خود در انتشار و انعکاس اخبار و نحوه همکاری مسئولان استان پرداختند.
بیش از ۵۰ نشریه روزنامه، هفته نامه و ماهنامه در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد.

پایان خبر/۱۰۲۴ج


کد مطلب: 39152

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39152/رسانه-باید-متعهد-باشد-وظیفه-روشنگری-بصیرت-افزایی-جامعه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir