۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶
کد مطلب : ۳۹۰۹۵
تجمع آرام چندین هزار نفری در بام ایران

گلاب، جهنمی در چهارمحال و بختیاری!/ انتقال غیرقانونی آب ممنوع!/ مسئولین استان باید متحد باشند

رئیس کمیته صیانت از آب استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید حرف چهار نماینده این استان با یکدیگر متحد باشند بیان داشت: نمایندگان، استاندار، مسئولین استانی و کشوری مدیرعامل آب منطقه و... اگر ذره‌ای از حقوق مردم چهارمحال و بختیاری عقب‌نشینی کنند مدیون مردم هستند.
گلاب، جهنمی در چهارمحال و بختیاری!/ انتقال غیرقانونی آب ممنوع!/ مسئولین استان باید متحد باشند
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما همايش مردمي اعتراض به طرح هاي غيرکارشناسي تونل هاي گلاب و بهشت آباد و برداشت هاي غيرقانوني از منابع استان چهار محال و بختياري در مسجد پل زمانخان شهر سامان با حضور حداکثري مردم برگزار شد.

تمامي اقشار از استان چهار محال و بختياري در اين همايش حضور يافتند و تمامي مردم از مسئولين استاني و کشوري لغو مجوز غيرقانوني و انتقال آب از اين استان به استان همجوار و دفاع از حق مردم استان چهارمحال و بختياري را خواستار شدند.

حجت الاسلام و المسلمين امیرقلی جعفري رئیس کمیته صیانت از آب چهارمحال و بختیاری در اين همايش با بيان اينکه همه ما سرباز نظام و انقلاب هستيم، اما با بي عدالتي مبارزه خواهيم کرد چراکه مي خواهيم نظام جمهوري اسلامي ایران پابرجا باشد، اظهار کرد: حرف مردم استان چهارمحال و بختياري با مردم شريف، شهدپرور و انقلابي استان اصفهان نيست بلکه با بعضي از مسئولان قانون گريز در اصفهان است که به چهارمحال و بختياري خيانت مي کنند.

جعفري با اشاره بر اينکه وضعيتي که هم اکنون در استان چهارمحال و بختياري، اصفهان، يزد، خوزستان و... ايجاد شده يک شبه به وجود نيامده است اين مشکلات به دليل سوءمديريت و تدبير در طول ساليان گذشته بوده است، بيان داشت: بي آبي موجود در استان هاي همجوار به دو دليل قانون گريزي مافياي آب در حوزه وزارت نيرو و سوءمديريت برخي مديران در استان اصفهان است.

وي با بيان اينکه وزير نيرو آقاي اردکاني در مقابل مافياي آب مقاومت کرده است، اذعان داشت: در زمان وزيران گذشته با وجود مديران نالايق و ناسيوناليس يک استان همچون استان اصفهان فربه شده و چند استان ديگر را به خاک و ذلت رسانده اند.

فساد باید ریشه‌کن شود

جعفري با اشاره بر اينکه فساد بايد ريشه‌کن شود تصريح کرد: ما اجازه نمي دهيم که در نظام جمهوري اسلامي ظلمی به مردم اين استان روا شود.

وي با تاکيد بر اينکه مديران استان اصفهان به مردم استان اصفهان و کشاورزان شرق اين استان در رابطه با کم آبي دروغ هاي زيادي گفته اند، بيان داشت: مي گويند در استان بالادست آب مصرف مي شود و اين درحالي است که استان اصفهان با ايجاد چاه هاي غيرمجاز، کاشت چمن و صنايع فولاد آب زاينده رود را برداشت مي کند.

کسانی که گزارش غلط به مردم می‌دهند از کار عزل و محاکمه شوند

رئیس کمیته صیانت از آب چهارمحال و بختیاری با بيان اينکه کساني که گزارش غلط و دروغ به مردم مي دهند نه تنها بايد از کار عزل شوند بلکه بايد محاکمه نيز شوند، عنوان کرد: مردم اين استان با انتقال آب به صورت غيرقانوني و غيرکارشناسي مخالف هستند.

وي با تاکيد بر اينکه تونل جهنمي گلاب مجوز ندارد و مردم این استان با انتقال آب از طریق این تونل مخالف هستند، تصریح کرد: می خواهند با تونل گلاب ۲۶ کیلومتری آب را از چهارمحال و بختیاری خارج و مسیر ۶۱ کیلومتری رودخانه زاینده رود را منحرف کنند.

جعفری با تاکید بر اینکه گلاب رگ حیات دو شهرستان را خشک می کند، تصریح کرد: باید مشخص شود چه کسانی مجوز لوله ها را برای انتقال آب صادر کرده است.

رئیس کمیته صیانت از آب چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در این استان در سال ۸۵ به ۳۳ طرح کشاورزی مجوز برداشت آب داده شده است، بعد از ده سال می گویند که این طرح ها مجوز ندارند ، تصریح کرد: حدود ۱۸ هزار نفر در این طرح های مشغول به کار هستند و این یک ظلم و بی عدالتی بزرگ در حق مردم این استان است.

اگر مسئولین استانی و کشوری ذره‌ای از حقوق چهارمحال و بختیاری کوتاه بیایند مدیون مردم خواهند شد

جعفری با بیان اینکه باید حرف چهار نماینده این استان با یکدیگر متحد باشند بیان داشت: نمایندگان، استاندار، مسئولین استانی و کشوری مدیرعامل آب منطقه و... اگر ذره‌ای از حقوق مردم چهارمحال و بختیاری عقب‌نشینی کنند مدیون مردم هستند.

وی با بیان اینکه آب جزء انفال است تاکید کرد: اگر قرار بر پرداخت حق آبه است باید از کوهرنگ تا پل چمنار برای مردم این استان حق آبه پرداخت شود.

انتهای پیام1026ج/۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۴:۲۵

28 Dec 2019