۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۳۹۰۹۱
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

نظام اسلامی انواع تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن روی نیروهای انقلاب متمرکز شده تا آنها را دچار لغزش و انحراف کند.
نظام اسلامی انواع تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در جمع مدیران، مسئولان و کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با گرامیداشت تقارن بهار طبیعت و بهار معنویت، روزهای پایانی رجب المرجب و فرارسیدن ماه شعبان و رمضان المبارک را فرصتی گرانبها برای بهره مندی معنوی و تقرب به خداوند متعال عنوان کرد.

وی با تبریک فرارسیدن سالروز تشکیل سپاه و روز پاسدار همزمان با میلاد سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، به تشریح اهمیت اتقان در امور از منظر آیات و روایات معصومین علیهم السلام پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، با تشکر از زحمات سال گذشته کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: کسب رتبه های برتر معاونت های نمایندگی در انجام مأموریت های محوله نشان از وظیفه شناسی و مسئولیت پذیری آحاد نیروهای این مجموعه دارد.

وی افزود: اتقان در امور باعث احساس موفقیت، گشایش در کارهای دیگر، تقویت اراده انسان، نشاط در زندگی، جلوگیری از هدر رفتن وقت، ثروت و سرمایه ها و زمینه سازی برای پیروزی در موقعیت های دیگر می شود و به نوعی تأسی به سیره و شیوه زندگی ائمه و انبیاء علیهم السلام است.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، در ادامه با اشاره به حکم انتصاب نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این حکم مسئولیت؛ معنویت، بصیرت دینی و روحیه جهادی و انقلابی را مورد تأکید قرار داده اند، که ما نیز بایستی در این راستا تلاش کنیم.

این مقام مسئول افزود: در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، که دوران حساس و مهمی است و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب به دوران پختگی انقلاب رسیده ایم، شاهد جبهه گیری همه جانبه جهان استکبار در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم که تلاش می کنند تا مانع پیشرفت ملت و کشور ما شوند.

وی گفت: نفوذ انقلاب اسلامی روز به روز هم در ملتها و هم بعضاً دولتها را نیز تحت تأثیر قرار داده است و علی رغم تحریم های گسترده از ابتدای انقلاب اسلامی؛ پیشرفت های علمی و توانمندی های نظام اسلامی در حوزه های مختلف از جمله دفاعی، چشم جهانیان را خیره ساخته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: نظام اسلامی توانسته به حول و قوه الهی، در سایه تدابیر حکیمانه حضرت امام رضوان الله تعالی علیه و مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم بصیر و زمان شناس، انواع تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، خاطرنشان کرد: جمعبندی دشمنان این است که انقلاب اسلامی از تهدیدات و هجمه های بیرونی آسیب نمی بیند؛ لذا تلاش می کنند از راه نفوذ و از درون مردم و انقلابیون به نظام آسیب بزنند.

وی گفت: تطمیع یکی از حربه های دشمن برای استفاده از عناصر درونی به منظور ضربه زدن به انقلاب اسلامی است و دشمن روی نیروهای انقلاب متمرکز شده تا آنها را دچار لغزش، انحراف و استحاله کند و از این طریق با انحراف در مسیر انقلاب اسلامی آن را استحاله سازد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از منظر آیات و روایات سه عامل مؤثر در انحراف یاران جبهه حق را برشمرد و گفت: اندیشه و فکر باطل، انحراف عملی، فروکش کردن روحیه انقلابی و روحیه جهادی، سه عامل مؤثر در انحراف یاران جبهه حق است.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز یادآور شد: گرفتار شدن در شبهه های علمی و تردید، گرفتار شدن به دنیا و از دست دادن روحیه جهادی، سه خطر فرار روی نیروهای انقلاب اسلامی است، که نسخه درمان آنها؛ بصیرت ، تقوا و تبعیت از ولایت فقیه می باشد.

وی در ادامه فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه را پاسداری از پاسداران انقلاب اسلامی و تعمیق باورهای اعتقادی و بصیرت دینی در جمع وابستگان سپاه و بسیج دانست و تإکید کرد: نیروهای نمایندگی باید خودشان مجهز به قدرت معنوی، دینی و انقلابی باشند.

این مقام مسئول در بخش پایانی سخنان خود به اهمیت نامگذاری امسال بعنوان سال حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: خرید و استفاده از خدمات و کالاهای ایرانی و داخلی باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان و آحاد مردم قرار گیرد و در مجموعه سپاه نیز ضمن توجه به این نکته باید بدانیم که خرید و استفاده از کالا و خدمات خارجی که قابل تولید در داخل است کاملاً ممنوع می باشد.

وی استفاده از کالا و خدمات تولید داخل را ضامن پیشرفت و آبادانی کشور، بهبود شرایط اقتصادی و رفع بیکاری و عامل اشتغال جوانان عزیز ایران اسلامی برشمرد.

منبع: خبرگزاری بسیج چهارمحال و بختیاری

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۴۴:۴۱

29 Dec 2019