کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامي شهرستان لردگان خبر داد

انهدام باند سارقان حرفه اي موتورسيكلت در لردگان

27 فروردين 1397 ساعت 20:49

فرمانده انتظامي شهرستان لردگان از دستگيري دو سارق حرفه اي موتورسيكلت، دو مال خر و كشف هفت دستگاه موتور سيكلت سرقتي سبك و سنگين در اين شهرستان، خبر داد.


به گزارش جهابین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ سرهنگ سيروس ميرزائي  در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت موتور سيكلت در شهر لردگان  موضوع به صورت ويژه در دستور كار قرار گرفت.

 
وي افزود: ماموران پليس آگاهي شهرستان پس از انجام اقدامات اطلاعاتي دقيق با استفاده از شگرد هاي پليسي دو سارق را در يكي از روستاهاي تابعه شناسائي و با اخذ مجوز قضائي در يك عمليات غافلگيرانه دستگير كردند.
 
اين مقام انتظامي شهرستان ادامه داد: سارقان در بازجوئي فني پليس به سرقت موتورسيكلت هاي سبك و سنگين به صورت باندي در لردگان  و يكي از استان هاي هم جوار اعتراف كردند كه در اين ارتباط دو مال خر دستگير و هفت دستگاه موتورسيكلت سرقتي كشف شد.
 
فرمانده انتظامي شهرستان  لردگان  خاطر نشان كرد: مبلغ هفت ميليون و550 هزار ريال وجه نقد حاصل از فروش موتورسيكلت هاي سرقتي از سارقان به دست آمد.
 
سرهنگ ميرزائي در پايان با اشاره به معرفي متهمان به مرجع قضائي به عموم شهروندان به ويژه راكبان موتورسيكلت توصيه كرد: موتورسيكلت خود را حتي براي يك لحظه در معابر عمومي و كوچه ها رها نكنند و ملاحظات ايمني ازجمله استفاده از فقل و زنجير، سوئيچ مخفي را رعايت كنند.

انتهاي پیام1026ج /630ل


کد مطلب: 39087

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39087/انهدام-باند-سارقان-حرفه-موتورسيكلت-لردگان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir